Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:325821
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Liela nozīme marketinga procesos ir tirgus izpētei. Šajā darbā mēs noskaidrosim un sīkāk izpētīsim dažas no šīm metodēm.

Ļoti svarīgi tirgus pētījumus veikt noteiktā secībā, lai neveidotos izdevumi par pētījumiem, kuri jau ir veikti iepriekš un var tikt izmantoti arī šai problēmai.

TIRGZINĪBAS PĒTĪJUMU PROCESU SECĪBA

1. Skaidri jānosaka problēma
Informācijas vākšanas process ir dārgs process. neprecīza problēmas apzināšanās radīs lielus un nevajadzīgus izdevumus. Precīzi formulēta problēma – tas jau ir pusceļš līdz tās atrisināšanai. Piemēram, ja uzņēmums apzinās, ka netiek piesaistīti daudz patērētāju, jānoskaidro:
kā patērētājs izvēlas konkrēto piedāvājumu
kā varētu vairāk piesaistīt patērētāju, lai izvēlētos konkrēto uzņēmumu.

2. Jānosaka mērķi
pētnieciski – jāparedz, kādi dati ir jāvāc iepriekš, lai varētu izpētīt radušos problēmu,
aprakstoši – paredz noteiktu parādību aprakstu,
eksperimentāli mērķi – paredz kādas hipotēzes pārbaudi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register