Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:996671
 
Evaluation:
Published: 26.06.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Atšķirībā no Birgitas Nilsones, Eva dziedāšanas laikā plaši atver muti, kā
augšējā, tā apakšējā reģistrā. Evas Martones interpretācijā man ļoti patika, kā viņa izpildīja ārijas sākumā frāzi ar vārdiem “Principessa Lou-Ling”. No visiem trim ārijas izpildījumiem šajā bija, manuprāt, ne tas labākais orķestra sniegums, īpaši kulminācijas vietās, jo man brīžiem likās, ka
orķestris ir pārāk skaļš un solisti pazūd.

Kopsavilkums
Galvenās atziņas, kas tika iegūtas, veicot šo nelielo analīzi:
• šī ir laba, sistemātiska pieeja, kā iepazīt skaņdarbu, pirms pats sāc to mācīties
dziedāt; šāda iepazīšanās ar skaņdarbu sniedz labāku priekšstatu un izpratni par to,
kādu, pirmkārt, veidot muzikālo tēlu; otrkārt, kāda ir ārijas nozīme un kāda ir tās
vieta operā; treškārt, ieklausīties izcilu operdziedātāju sniegumā un jau zemapziņā
saglabāt to kā pamatu savam izpildījumam;
• vieglāk būtu strādāt ar skaņdarbu, kas man jau iepriekš būtu bijis zināms vai ko pati būtu apguvusi – lai iepazītu Turandotas āriju tiktāl, ka varētu komentēt
operdziedātāju izpildījumu, bija nepieciešams zināms laiks.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-2,30 €
Work pack Nr. 1361429
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register