Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:470084
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katram tūrisma uzņemumām pastāv sava makrovide, kurā savukārt ietilpst ekonomiskā, politiskā, sociālā, tehnoloģiskā un ekoloģiskā vides. Nenoliedzami, uzņēmums cieši mijiedarbojas ar savu makrovidi un rezultātā notiek izmaiņas kā pašā uzņēmumā, tā arī vidē. makrovide) satur visus ārējos spēkus un organizācijas, ar kurām uzņēmums sastopas savā ikdienas un stratēģiskajā darbībā. Makrovidi atsevišķs uzņēmums nevar kontrolēt, tomēr tās faktori var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību. Kā jau minēju, tūrisma uzņemuma ārējo makro vidi veido 5 galvenās apakšvides:
ekonomiskā — inflācija, bezdarbs, iedzīvotāju pirktspēja, dzīves līmenis, valsts ekonomikas augšupeja vai lejupslīde.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1197995
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register