Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593316
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.uzdevums.
Izvēlieties tirgus segmentēšanas kritērijus, pēc kuriem būtu lietderīgi segmentēt tirgu šādiem uzņēmumiem:
a)rotaļlietu ražotājam;
Demogrāfiskās pazīmes – ģimenes ar maziem bērniem.
b)matu kopšanas līdzekļu ražotājam;
Sociāli ekonomiskās pazīmes – sievietes, vīrieši visās vecuma grupas.
c)ledusskapju ražotājam;
Sociāli ekonomiskās pazīmes – vīrieši, sievietes, jaunlaulātie.
d)autokosmētikas ražotājam.
Sociāli ekonomiskās pazīmes – pārsvarā vīrieši, bet arī sievietes visās vecuma grupās.


4.uzdevums.
Uzņēmums realizē savu produkciju trim tirgus segmentiem. Pirmā segmenta pārdošanas apjoms iepriekšējā gadā sastādīja 54 000 vienības un tirgus ietilpība bija 1 980 000 gabali. Tiek prognozēts, ka tirgus ietilpība nākošajā gadā palielināsies par 3%, tirgus daļa par 5%. Otrajā segmentā uzņēmuma esošā tirgus daļa sastāda 4%, pārdošanas apjoms – 75 000 vienības un tirgus ietilpība palielināsies par 11%, turklāt tirgus daļa palielināsies līdz 8%. Trešajā segmentā tirgus ietilpība sastāda 45 000 vienības, uzņēmuma tirgus daļa – 0,12. Izmaiņas tirgus ietilpībā netiek prognozētas, pārdošanas apjoms samazināsies par 1000 vienībām. Nosakiet uzņēmuma pārdošanas apjomu šajā gadā pēc minētajiem noteikumiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1117188
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register