Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:764859
 
Evaluation:
Published: 02.05.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmēdarbības likums    3
2.  Uzņēmējdarbības subjekti    4
3.  Partnerattiecības un sadarbība    5
4.  Patērētāju loma    7
5.  Darījumu veidi    8
6.  Darbinieks kā uzņēmējdarbības procesa dalībnieks    10
Extract

4. Patērētāju loma
Patērētājs ir viena no būtiskākajām sastāvdaļām bez kuras nav iespējama uzņēmējdarbība. Patērētāji jeb potenciālie pircēji ir visas sistēmas centrs un to vajadzību apmierināšana ir pamatmērķis. Tā kā patērētājs būtībā ir ikviens iedzīvotājs, tad esošā tirgus izpētē un attīstībā nozīmīgi rādītāji ir iedzīvotāju skaits, skaita svārstības, pieaugums, mājsaimniecību daudzums, lielums, iedzīvotāju pirktspēja, vecuma grupas un citi faktori. Šī informācija palīdz attīstīt un pārdot preces un pakalpojumus, kas apmierina sabiedrības vajadzības, prognozēt ekonomikas kāpumus vai kritumus .
Patērētājs piedalās uzņēmējdarbībā, lai varētu realizēt savas vajadzības. Tādejādi patērētāju rīcība ir process ar noteiktu motivāciju, kas var tikt pētīta un stimulēta. Patērētāju loma un iespaids spēj augt palielinoties to pirktspējai vai izmainoties vajadzību struktūrai. Latvijas apstākļos visas izmaiņas spēj diezgan jūtami ietekmēt vietējos uzņēmumus, tādēļ tirgvedībā iesaistītie speciālisti cenšas laikus novērtēt dažādu apstākļu ietekmi un neitralizēt to iespējamo negatīvo iespaidu.
Tirgzinības ietvaros patērētāju uzvedības un attieksmes pētījumi domājams nekad nezaudēs savu aktualitāti. Lai arī tirgzinības speciālistu rīcībā jau ir milzīgs daudzums informācijas, tomēr tas nespēj pilnībā izskaidrot pircēju uzvedību un motivāciju, tas neļauj droši prognozēt kāda atsevišķa tirdzniecības pasākuma, procesa vai uzņēmuma kopumā veiksmi nākotnē, kas ir būtiski pārdošanas procesā iesaistītajiem.
Attīstoties Latvijas ekonomikai un tai kļūstot par Eiropas vienotā tirgus daļu, pieaug to jautājumu aktualitāte, kas attiecas uz uzņēmumu konkurētspējas palielināšanu un pārdošanas stratēģiju izstrādi.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register