-
Uzņēmuma darbības un tā vadības analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Tirgus segmentēšanas raksturīgas pazīmes | 2 | |
Prece | 5 | |
2. | Cena | 5 |
3. | Vieta | 6 |
4. | Konkurentu vertējums | 6 |
5. | Sortiments | 6 |
6. | Stratēģijas izvēle | 6 |
7. | SVID analīze | 6 |
8. | Reklāma | 8 |
9. | Reklāmas mērķi. | 8 |
10. | Izvēlētais mediju veids | 9 |
11. | Reklāmas ziņojums. | 9 |
12. | Reklāmas izmaksas un to avoti | 10 |
13. | Reklāmas efektivitātes novērtošana | 11 |
Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums 12Personāls | 14 |
1. Ja pircēja ienākumu līmenis ir 150 Ls un vairāk, tad
1.1. pircējs var atļauties nopirkt preci ar īpašu dizainu
1.2. pircējs nepievērsīs lielu uzmanību cenai, ja prece iepatīksies un būs kvalitatīva, viņš vēlēsies to iegādāties
1.3. ja būs tuvāk, tad nevajadzēs tērēt laiku un iepirkšanas būs biežākas
1.4. veicinās pircēju iegādāties preces
2. Ja potenciāls pircējs būs students, skolotājs, pārvaldes dienesta darbinieks, tad
2.1. dizainam galvenokart jābūt praktiskam un precei kvalitātīvai
2.2. īpaši studenti pieversīs uzmanību uz cenām
2.3. tuvāk mācību iestādēm, darba vietām
2.4. piesaistīs studentu, skolotāju uzmanību
3. Ja pircējam ir zināšana un vēlme nopirkt preci, tad
3.1. izvelēsies to preces dizainu, kuru jau izmeģināja
3.2. gatavs samaksāt par preci esošu cenu
3.3. labi ja būs tuvāk, bet ja nē, tad vienālga pircējs atradīs laiku iegādāties tieši šo preci
3.4. pircējs kļūs par patstāvīgu klientu
4. Ja pircēja galvenais izvēles kritērijs ir produkta kvalitāte, tad
4.1. pircējs iegādāsies preci, kuru jau lietoja
4.2. gatavs samaksāt augstu cenu par augstu kvalitāti
4.3. pārdošanas vietai jābūt centrā, nevis kādā šaubīgā vietā
4.4. nepiesaistīs klientu, ja prece būs nekvalitatīva
5. Ja potenciālaja pircēja ģimenē ir 3 – 4 cilvēki (vecāki un bērni), tad
5.1. vēlāma dizainu dažādība, lai vecāki varētu nopirkt preci netikai sev, bet arī saviem bērniem
5.2. pievērsīs uzmanību uz cenām
5.3. tuvāk centram
5.4. piesaistīs pircēju, gribēs kļūt par patstāvīgu klientu
6. Ja pircējs ir precējies un ir bērni 6 gadu vecumā un vecāki, tad
6.1. pircējs izvēlēsies preces, kuras atbilst savam un bērna prasībām
6.2. pievērsīs uzmanību uz cenām
6.3. tuvāk centram, jo pircejs vēlas ekonomēt savu laiku
6.4. ļoti pievilinās pircejus kļūt par patstavīgiem klientiem, jo samazināsies ģimenes izdevumi uz tām precēm
7. Ja pircēja vecums ir no 20 līdz 65 gadiem, tad
7.1. pieaugušais cilvēks salīdzinājumā ar jaunāko cilvēku pievērsīs uzmanību galvenokārt uz praktiskāku, ērtāku preces dizainu, nevis uz skaistumu, kas raksturīgs jaunākam pircējam
7.2. pievērsīs uzmanību uz preces cenu
7.3. jo tuvāk pircējam, jo labāk
7.4. pievilinās pircējus kļūt par pastāvīgiem klientiem
8. Ja pircējam ir augstākā izglītība, tad
8.1. pircējs izvēlas sev piemērotu dizainu
8.2. cenai arī piemīt nozīme
8.3. tuvāk mācību iestādei vai darba vietai
8.4. vēlēsies saņemt atlaides
9. Ja pircēja dzīvesvieds ir tradicionāls, tad
9.1. izvēlēsies preces dizainu, kuru jau lietojis
9.2. gatavs iegūt preci par saprātīgu cenu
9.3. tuvāk pircēja mācību iestādei vai darba vietai
9.4. pircejs mēģinās kļūt par patstāvīgu klientu
…
Šājā darbā Jūs atradīsiet visu sev nepieciešamu informāciju.SATURS=>Tirgus segmentēšanas raksturīgas pazīmes,Mērķa tirgus,Konkurentu analīze,Konkurentu vertējums,Stratēģijas izvēle,SVID analīze,Reklāma,Reklāmas mērķi,Izvēlētais mediju veids utt.Darbs saņema augstu novērtējumu!
- Uzņēmuma darbības un tā vadības analīze
- Vadības funkcijas. Organizēšanas būtība. Organizācijas struktūras veidošana
- Vadības funkcijas. Plānošanas būtība. Stratēģiskā plānošana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Vadības funkcijas. Plānošanas būtība. Stratēģiskā plānošana
Summaries, Notes for university3
-
Vadības funkcijas. Organizēšanas būtība. Organizācijas struktūras veidošana
Summaries, Notes for university5
-
Vadības funkcijas. Kontrole un kontroles efektivitāte
Summaries, Notes for university5
-
Lēmumu analīzes metodes
Summaries, Notes for university8
-
Uzņēmuma SIA "X" stratēģiskā prognoze
Summaries, Notes for university2