Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:669373
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

TQM(Total Quality Management) – ļoti svarīga kvalitātes vadīšanas koncepcija. Tā aptver visu uzņēmumu, un tā ir ilgtermiņa vadīšanas sistēma, lai uzlabotu produktu un pakalpojumu kvalitāti.
Kvalitāte ir saistīta ar attīstību, konstrukciju, produkciju, mārketingu un pakalpojumu sniegšanu patērētājiem. Labāka kvalitāte ir jāsasniedz ar darbinieku palīdzību, lai nodrošinātu patērētāju optimālu vajadzību apmierināšanu.

ISO9000

1987.gadā pirmo reizi uzņēmumos ieviesa internacionālo normu – ISO9000. Tie ir nepieciešami, lai patērētāji un tirgotāji varētu spriest par preču, pakalpojumu kvalitāti. Eiropas savienība pieprasa ISO9000 standartus speciālām produktu grupām, kam ir speciālas drošības un izturības prasības. ASV lielākie automobiļu ražotāji pieprasīs daļu piegādātājiem ISO9000 standartu nākamos 2 gados. ISO9000 ir būtisks uzņēmējdarbības veikšanai tirgus skaita augšanas apstākļos.
ISO9000 ir konkurences priekšrocības. Tas parāda ka piedāvātājs nopietni pievēršas kvalitātei.
ISO900 standarti definē kvalitātes sistēmas, ko izmanto dizaina, attīstības, ražošanas, uzstādīšanas un servisa pārbaudēs un testos. ISO9000 standarti izveido kvalitātes sistēmas standartu uzbūvi. Kvalitātes sistēma - kontroļu un līdzsvaru sērija, kas nodrošina, ja ieviesta un nodrošināta, ar jaudas un produkcijas kvalitāti. Tā definē 20 noteikumus, kas nepieciešami kvalitātes nodrošināšanai. Visi noteikumi ir apkopoti augstākās pakāpes ISO9000 dokumentācijā.
Ir izveidoti 3 standarti, lai aptvertu visus aspektus. Tie ir:
• ISO9001:kvalitātes sistēma – modeļi priekš kvalitātes nodrošināšanas dizainam, attīstībai, ražošanai, uzstādīšanai un servisam. Tas satur 20 sekcijas, kas savukārt precizē kvalitātes sistēmas katras sastāvdaļas prasības. ISO9001 ir nepieciešams kvalitātes rokasgrāmata un dokumentētas darbības, kas definē kvalitātes sistēmas organizāciju un darbību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register