Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:335099
 
Evaluation:
Published: 12.12.2002.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Vīzija    3
2.  Misija    3
3.  Mērķi    3
3.1.  Ilgtermiņa finansiālie mērķi    3
3.2.  Ilgtermiņa stratēģiskie mērķi    3
3.3.  Īstermiņa finansiālie mērķi    4
3.4.  Īstermiņa stratēģiskie mērķi    4
4.  Uzņēmuma ārējā vide    5
4.1.  Ārējās vides iespējas    6
4.2.  Ārējās vides draudi    6
5.  Uzņēmuma iekšējā vide    7
5.1.  Uzņēmuma iekšējas vides stiprās puses    7
5.2.  Uzņēmuma iekšējās vides vājās puses    7
6.  SWOT matrica    8
7.  Risku analīze    10
8.  Ieinteresēto pušu matrica    12
Extract

Ievads
Rakstīšu par uzņēmumu, kas dibināts pirms desmit gadiem, pārņemot tai laikā cita PSRS laikā darbojošās uzņēmuma tehniku, darbiniekus, ražošanas bāzi, objektus, saistības. Šis uzņēmums darbojas Ventspilī, un tā galvenais darbības virziens ir elektromontāžas darbi lielos objektos – kā Ventspils pils, Ventspils augstskola, Olimpiskais centrs, jaunbūvējamais dzelzceļa termināls “Jūras parks”, Kempings, Naftas bāze, Kālija parks, Ūdens atrakciju parks, daudzas no ielām, kas tiek atjaunotas, un neskaitāmi citi mazāk pazīstami objekti.
Uzņēmums bez konkrēti noteikta mērķa – tas nav uzņēmums, bet avantūra. Nezinot mērķus, nav nozīmes uzsākt saimnieciskas lietas. Vēl maznozīmīgāk tās plānot tikai bagātības dēļ. Arī bagātības sasniegšana paredz konkrētu uzņēmējdarbības realizāciju, kam ir savi tehnoloģiskie un ekonomiskie uzdevumi, tiem atbilstošais stratēģiskais aprēķins. Bez mērķiem nav uzņēmuma.
Mērķu noteikšana paredz ne tikai perspektīvo aprēķinu, bet arī objektīvu vides un apstākļu vērtējumu, kurā funkcionēs uzņēmums. Var teikt, ka labi nostādīts mērķis – tā ir puse no uzņēmējdarbības panākumiem.
Uzņēmuma mērķu apzināšana un to konkrēta noteikšana ir sarežģīts un atbildīgs uzņēmējdarbības moments. Te nepietiek ar intuīciju un pat talantu, vajadzīgas zināšanas un informācija, vajadzīga sīka analīze, racionāls aprēķins. Katrs uzņēmējs pats izvēlas savu darbības kārtību, savu pastāvošās problēmas risināšanas algoritmu, bet tas neizslēdz iepazīšanos ar jau pastāvošo praksi uzņēmuma mērķu noteikšanā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register