Publiskās pārvaldes institūcijas sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrāde tiks veidota Valsts ieņēmumu dienestam.
1993.gada 28.oktobrī – tika pieņemts likums "Par Valsts ieņēmumu dienestu". Šis likums un nepieciešamība uzlabot ieņēmumu iekasēšanu un ekonomēt administratīvās izmaksas bija par pamatu tam, ka tika izveidots Valsts ieņēmumu dienests (turpmāk – VID), kas ir tieši pakļauts Finanšu ministrijai.
VID mērķtiecīgi un profesionāli nodrošina kvalitatīvus pakalpojumus sabiedrībai, lai palīdzētu nodokļu maksātājiem pildīt nodokļu saistības.
VID uzdevums ir veicināt uzņēmējdarbību, pēc iespējas samazinot laiku un citus resursus, kas klientiem ir nepieciešami pakalpojumu saņemšanai un saistību izpildei pret valsti, tādējādi gan palīdzot veiksmīgāk konkurēt ar citiem uzņēmumiem starptautiskā mērogā, gan veicinot pašmāju pievienotās vērtības radīšanu.
VID darbības mērķi un uzdevumi ir sadalīti pa tā darbības virzieniem:
• Uzdevumi muitas politikas īstenošanā;
• Finanšu policijas pārvaldes uzdevumi likumpārkāpumu atklāšanā valsts ieņēmumu jomā;
• Uzdevumi akcīzes preču aprites, nodrošinājuma un uzraudzības jomā;
• Uzdevumi korupcijas novēršanas politikas īstenošanā;
• Uzdevumi nodokļu administrēšanā. [ 3., ]
…