Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245797
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Veselības veicināšana ir darbību kopums, kas tiek veikts, lai sasniegtu augstu labklājības līmeni; tā īstenošanai jāiedarbojas uz indivīdu un vidi, kurā viņš dzīvo. Veselības veicinošo pasākumu mērķis ir iemācīt cilvēkiem rūpēties par savu veselību, dzīvot ilgāk un justies labāk. Veselības veicināšanas pasākumiem jānorit visa cilvēka mūža garumā, tiem jābūt attiecīgi piemērotiem zīdainim, bērnam, jaunietim, vidēja un vecāka gadagājuma cilvēkam [Medicīnas aprūpes rokas grāmata, SIA J.L.V.,2001]
Politika „Veselību visiem divdesmit pirmajā gadsimtā”, ko pasaules sabiedrība pieņēmusi 1998. gada maijā, paredz īstenot VV stratēģisko koncepciju – koncepciju, kas radusies Pasaules Veselības asamblejas laikā 1977. gadā un izsludināta Alma-Atas konferencē 1978. gadā. Tajā izklāstītas divdesmit pirmā gadsimta pirmo divdesmit gadu pamatprioritātes un desmit mērķi, kas dotu iespēju cilvēkiem visā pasaulē sasniegt un uzturēt pēc iespējas labāku sasniedzamo veselības stāvokli visas dzīves cikla laikā.
PVO politikā „ Veselība- 21” Eiropas reģionam ietverti sekojoši elementi: (kodoskopa materiāls)
Katrai sabiedrības visaugstākajai prioritātei jābūt iespējai nodrošināt veselīgu dzīves sākumu. Veselīga piedzimšana ir pamats veselīgai dzīvei. Veselīgs dzīves sākums ir cieši saistīts ar vecāku dzīves stilu un to, cik veiksmīgi viņi spēj veikt vecāku funkciju. Svarīgi, lai bērnam mājas apstākļi būtu stabili, droši un atbalstu sniedzoši. Bērni ir pakļauti tur eksistējošo veselībai nelabvēlīgo faktoru ietekmei: slimībām, ko izraisa neapmierinoši sanitārie apstākļi, ūdens un augsnes piesārņojuma, infekcijas slimībām. Vides, kas dod iespēju bērnam attīstīt fizisko, emocionālo un sociālo potenciālu, veidošana ir ilgtermiņa ieguldījums bērna veselībā.
Bērnība un pusaudža gadi ir īpašs dzīves posms. Tam piemīt īpašs intelektuālās un fiziskas attīstības potenciāls un, kura laikā tiek iegūtas sociālās iemaņas un iemaņas veselības jomā visai dzīvei. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register