Kopsavilkums
Daudzi uzņēmumi kas darbojas dažādās nozarēs izmanto lojalitātes atlīdzības programmu kā mārketinga instrumentu, lai atalgotu savus lojālos klientus, viesus. Tādējādi viņi spēj saglabāt savus klientus, un piesaistīt potenciālos. Jo lojalitātes programma ir pievilcīgāka, jo vairāk viesu tās grib iegādāties. Viesi tiek piesaistīti ar punktu sistēmu, ko viņi nopelna, izmantojot piedāvātos pakalpojumus.
Daudzām nozarēm, kas piedāvā lojalitātes programmas ir standartizēts veids, kā to izdarīt, un tās ir vairāk neatkarīgas un tām ir noteikta kontrole. Neatkarīgi no tā, ka ķēde tiek izmantota vienā zīmolā, var būt dažādi cilvēki, kas kontrolē viesnīcu tīklu. Atšķirība ir tajā, ka franšīžu sistēma tiek savādāk kontrolētas, un tur nav tādu standartu un noteikta kontrole. Tādēļ viesnīcām ir grūti standartizēt savu lojalitātes programmu. Hilton atlīdzības programma bija efektīva, saglabājot un piesaistot klientus, taču viesnīcu tīkls saskārās ar dažādiem izaicinājumiem, kas palielināja draudus zaudēt savus klientus.
Hilton bija sapratuši, cik svarīgi ir izmantot atlīdzības programmu kā veidu, kā piesaistīt un saglabāt savus viesus. …