Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:652795
 
Evaluation:
Published: 02.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

SECINĀJUMI
Prezentētās analīzes ļauj mums saprast, ka lai arī ir ievērojama atšķirība starp vērtībām- gaidāmajā, izpratnē un atšķirīgajā, dažādās viesnīcu kategorijās, grupu ranga sakārtojums nesakrīt ar kategoriju sakārtojumu. Turklāt dati rāda, ka klienti no augstākas kategorijas viesnīcām ir prasīgāki, fakts.
1 zvaigžņu viesnīcas ir novērtētas visaugstāk, kas savukārt tiek pamatots ar to, ka kvalitāte saistīta vairāk ar apkalpošanu, kura ir saskaņā ar klienta cerībām nekā ar uzņēmuma kategoriju. Un līdzās šīm pašām līnijām, mēs redzam, ka daļa no kategorijām, augstvērtīgākās, it īpaši 3 zvaigžņu viesnīcas prezentē nepatīkamu ainu kvalitātes ziņā.
Secinājumi ir līdzīgi skatoties uz iegūtajiem novērtējumiem kvalitātes dimensijās. Šī informācija var ļaut orientēties valdības nostādnēs un biedrību iejaukšanos, kā arī apjomā , ka top pilnīgi skaidrs, ka augstākā prioritāte uzlabojumos ir jācentrē uz ekstrām un materiālām lietām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1348582
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register