Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,84 (14%)
Discounted price*:
5,15
Purchase
Add to Wish List
ID number:686488
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

27. Reformpedagoģijas virziena raksturojums: Valdorfskola – pirmā Valdorfskola radās Štutgartē 1919.gadā. Cigarešu rūpnīcas „Valdorf-Astoria” pārvaldnieks Emīls Molts, iepazinies ar R. Šteinera idejām, uzaicināja viņu nodibināt skolu rūpnīcas strādnieku bērniem, kura balstītos uz jauno garazinātni – antropozofiju. Skolas galvenie principi: vecāku, skolotāju un skolēnu kopīga darbība; tā nav valsts iestāde; kolektīva pašpārvalde; antropozofiska audzināšana: mācību saturs, stundu plāns pakārtots jauno cilvēku vajadzībām un pieaugošajām spējām; mācību saturs domāts, lai sekmētu bērna attīstību, diferencētu uztveri; mācības notiek tēlaini, ritmiski, mākslinieciski u.c.
28. Reformpedagoģijas virziena raksturojums: Montesori – reglamentējošs mācību process ir vardarbīgs attieksmē pret bērnu, kritizē testus. „Brīvās audzināšanas” teorija ir humāna attieksme pret bērnu. Mācību audzināšanas process neattīsta bērna personību. Marijas Montesori metode pirmsskolā – bērniem piedāvā pēc viņi vēlēšanās darboties ar dažādiem didaktiskajiem materiāliem, kas pirmsskolā attīsta redzi, dzirdi, tausti. Darbu organizē tā, lai bērns pats atklāj savas kļūdas un labo tās. Skolotājs kļūst par mācību procesa vērotāju. Darbs ar didaktisko materiālu attīsta gan sensorās sajūtas, gan psihiskos procesus. Marija Montesori savu praksi cieši saista ar teorētiskajām atziņām par bērna būtību un attīstību.
29. Humānpedagoģijas jēdziens, raksturojums. Humānās un normatīvās pedagoģijas salīdzinājums – humānpedagoģijas pamatā ir zinātne par garu. Humānpedagoģija ir zinātne par cilvēka audzināšanu, kuras pamatjēdziens ir humanitāte – garīgums. Tā izveidojās par patstāvīgu zinātni 19.gs. vidū. Humānpedagoģija vēršas pret cilvēka prāta vienpusīgu izkopšanu, pret viņa dvēseles, viņa uzvedības un rīcības nozīmes un jēgas izskaidrošanu eksperimentāli pierādāmu matemātisku likumsakarību veidā. Tās metodoloģiskais pamats ir cilvēks kā veselums, viņa dvēseles, uzvedības un rīcības saprašana viņa audzināšanas nolūkos. Humānpedagoģijas centrālā ideja ir bērna identitāte. Katrs cilvēks ir neatkārtojams, vienreizējs, unikāls.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,52 €
Work pack Nr. 1345798
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vispārīgā pedagoģija”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/686488

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register