Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:213460
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Temata pamatojums (Temata pamatojuma daļā izklāsta pētāmās problēmas teorētiskās nostādnes, veicot to salīdzināšanu, un nosaka savu pieeju, noskaidro pamatjēdzienus, dod to definīcijas, izmantojot zinātniskas uzziņas avotus. Temata pamatojums ir zinātniskās informācijas avotu analītiskais apskats. Bibliogrāfiskās atsauces par izmantotajiem zinātniskās informācijas avotiem ir obligātas):

Jebkura komandas sporta veida panākumu atslēga ir komandas dalībnieku augstas profesionālās spējās konkrētā sporta veida elementu efektīvā izpildē. Vienlaikus tikpat būtisks, bet vēl līdz šim pietiekami nenovērtēts apstāklis ir konkrētās komandas dinamika un to raksturojošie elementi – iekšējais komandas kodols, spēlētāju savstarpējā mijiedarbība, saliedētība, vizualiācija, kam arī ir liela ietekme uz komandas sniegumu. Ņemot vērā minēto, darbā tiks sniegts saliedētības un vizualizācijas teorētiskais raksturojums, praktiski to pētot Latvijas U-16 jauniešu volejbola izlasē. Vienlaikus tiks pētīta saliedētības un vizualizācijas ietekme uz komandas sniegumu, dinamiku, kā arī kopējo sniegumu laukumā. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1401256
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register