Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:981527
 
Evaluation:
Published: 09.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Pēc Ketlera zīmola attīstībai ir trīs dažādas fāzes 20. gadsimtā: komerciālo zīmolu pārsvars (1915 - 1929), izaicinājumi zīmolu radītājiem (1930 - 1945), zīmolu vadīšanas standartu izveidošana (1946 - 1985).
Jau kopš seniem laikiem cilvēki izmanto zīmes, lai atpazītu dažādas lietas. Likumsakarīgi attīstoties cilvēcei ir attīstījušas arī lietas mums apkārt. Sākoties starptautiskajai tirdzniecībai, tikai likumsakarīgi attīstās arī zīmju izmantošana un rodas zīmoli, lai viens ražotājs varētu atšķirt savu ražoto no konkurenta, kā arī patērētājs varētu vieglāk orientēties starp produktiem. Tāpat zīmolu izveidošana palīdzēja ražotājiem savus produktu padarīt populārus, atpazīstamus, mīlētus un tuvus patērētājiem. Un tikai likumsakarīgi, ka radās zīmola veidošanas un vadīšanas vadlīnijas, lai šajā starptautiskajā tirgū varētu veiksmīgi darboties ikviens ražotājs.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register