Dižena zīmola pazīme ir tā, cik lielu lojalitāti vai priekšrocības tas ietver.
Pazīstams zīmols liek maksāt papildus penijus. Zīmola veidošanas mērķis, pēc kāda ciniķa domām – saņemt par produktu vairāk naudas, nekā tas ir vērts. Bet lietotājs var pēc zīmola nosaukuma spriest par produkta kvalitāti, īpašībām un pakalpojumiem, kas tiks sniegti; un tas viss maksā papildus penijus.
Zīmols ietaupa cilvēku laiku, un tas ir naudas vērts.
Ir kļūdaini domāt, ka reklāma veido zīmolu. Reklāma tikai piesaista uzmanību zīmolam, var radīt interesi par to un sarunas. Zīmolus veido kopums, ieskaitot tādus instrumentus kā reklāma, PR, sponsorēšana, sociālās aktivitātes, klubi, runas personas utt.
28.lpp