Secinājumi
Šis pētījums piedāvā provizoriskus pierādījumus tam, ka pozitīvais atbalsts pirmskolas stundās var atstāta labu iespaidu uz vecākiem par viņu bērniem par sociāli emocionālajām kompetencēm, veselīgiem paradumiem, kā arī sociālo situāciju problēmu risināšanu. Kā arī, rezultāti iesaka, ka skolotāji var iestrādāt pozitīvo atbalstu saistībā ar precizitāti un bērni tāpat izbaudīs mācību stundas.
Bērni no ģimenēm ar zemiem ienākumiem var būt pakļauti paaugstinātam riskam attiecībā uz sliktu sociāli emocionālo funkcionēšanu un veselību (Qi un Kaiser 2003), un tādējādi ir ļoti svarīgi noteikt īstenojamus un efektīvus pasākumus, kuru mērķis ir uzlabot skolēnu gatavību skolai. Pozitīvais atbalsts pirmskolas programmās ir pelnījis pastāvīgu uzlabošanu, un papildus novērtēšanas pētījumus, lai izmantotu šos daudzsološos, tomēr pretrunīgos rezultātus.
…