Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:323346
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Teorētiskās bāzes apskats    3
  Pētījuma apraksts    4
  Pētījuma gaita    6
  Datu vākšana un rezultātu apkopošana    7
  Datu analīze    7
  Rezultāti    8
  Pētījuma diskusija    9
  Secinājumi    9
Extract

Secinājumi
Šis pētījums piedāvā provizoriskus pierādījumus tam, ka pozitīvais atbalsts pirmskolas stundās var atstāta labu iespaidu uz vecākiem par viņu bērniem par sociāli emocionālajām kompetencēm, veselīgiem paradumiem, kā arī sociālo situāciju problēmu risināšanu. Kā arī, rezultāti iesaka, ka skolotāji var iestrādāt pozitīvo atbalstu saistībā ar precizitāti un bērni tāpat izbaudīs mācību stundas.
Bērni no ģimenēm ar zemiem ienākumiem var būt pakļauti paaugstinātam riskam attiecībā uz sliktu sociāli emocionālo funkcionēšanu un veselību (Qi un Kaiser 2003), un tādējādi ir ļoti svarīgi noteikt īstenojamus un efektīvus pasākumus, kuru mērķis ir uzlabot skolēnu gatavību skolai. Pozitīvais atbalsts pirmskolas programmās ir pelnījis pastāvīgu uzlabošanu, un papildus novērtēšanas pētījumus, lai izmantotu šos daudzsološos, tomēr pretrunīgos rezultātus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1389289
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register