Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:406821
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.08.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Starp ekonomikas un komunikācijas zinātnēm viemēr ir bijusi tāda kā barjera, kas ir kavējusi informācijas plūsmu, ideju apmaiņu un zināšanu ieguvi un to izmantošanu. Jau vairākus gadsimtus abas zinātnes ir ignorējušas viena otru, bet mūsdienās šīs zinātnes ir jāizmanto kopējā darbā, lai iegūtu pozitīvu iznākumu žurnālistikas un masu mediju darbā. Pirmais, kurš izmantoja ekonomikas teoriju žurnālistikā un masu komunikācijā bija Anthony Downs (ekonomists), kā arī pēc tam Freys un Hamiltons izstrādāja savu pieeju starp ekonomiku un plašsaziņas līdzekļiem.
Komunikācijas pētījumi atsaucas uz ekonomiku. Un ekonomika var attīstīt un bagātināt plašsaziņas līdzekļu valodu:
1) Nepieciešams pētīt tuvāk stimulējošo sistēmu, kura darbojas žurnālistikā.
2) Lielāko iesaistīto personu attiecības, kurās žurnālisti ir iesaistīti, nepieciešams analizēt: attiecības ar avotiem, viņu publiku un citiem žurnālistiem (padotajiem, vienlīdzīgajiem, un pārākajiem) jāizmeklē vērīgi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register