Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328832
 
Evaluation:
Published: 02.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ritma izjūtas sekmēšanas teorētiskais pamatojums mūzikas nodarbībā pirmsskolā    5
1.1.  Mūzikas nodarbības organizēšana un saturs pirmsskolā    5
1.2.  Muzikalitātes un ritma izjūtas sakarības    13
1.3.  Piecus sešus gadus vecu bērnu ritma izjūtas noteikšanas kritēriji rādītāji un līmeņi    16
2.  Piecu, sešu gadus vecu bērnu ritma izjūtas sekmēšanas pētījums pirmsskolas izglītības iestādē    18
2.1.  Pētījumu metodoloģija    18
2.2.  Mūzikas nodarbību ritma izjūtas satura apguve bērnu darbībā    19
2.3.  Datu analīze par ritma izjūtas dinamiku    30
  Secinājumi    33
  Nobeigums    35
  Izmantotā literatūra    37
  Pielikumi    41
Extract

Pirmsskolas vecumā notiek strauja bērna muzikalitātes attīstība. Ritma izjūta ir svarīgs muzikalitātes komponents. Ritms - tā ir kustība. Pirmsskolā bērnu kustības organizē pedagogs, iesaistot bērnus mūzikas nodarbībā. Ritma izjūtu var sekmēt ar ķermeņa kustībām - dejojot, kā arī, spēlējot elementārus mūzikas instrumentus.
Novērojumi mūzikas skolotāja darbā pirmsskolas mūzikas nodarbībās atklāj 21. gs. problēmu. Tā ir bērnu nepietiekams ritma izjūtas attīstības līmenis. Pārrunās ar vecākiem tika konstatēts, ka mājās bērnam neatbilstoša muzikālā vide ierobežo iespējas pēctecīgi veicināt bērna sensoro spēju - ritma izjūtas attīstību. Tas izraisa ritma izjūtas attīstības atpalicību. Teorētiskajos avotos ir norādīts, ka spēju attīstības sensitīvais periods ir pirmsskolas vecumā, tāpēc to ir nepieciešams veicināt līdz mācībām skolā.
Noskaidrotā aktualitāte rosināja pētīt teoriju par ritma izjūtu 5 - 6 gadus veciem bērniem, analizēt Skola 2030 metodiskos materiālus par ritma izjūtas sekmēšanu, apzināt metodisko literatūru par šī vecuma bērnu ritma izjūtas sekmēšanas ieteikumiem…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1396244
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register