Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Abstrakcionisms un zinātne kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās

     

    Term Papers80 Pedagogy

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,65 (17%)
Discounted price*:
17,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:325869
Evaluation:
Published: 01.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 52 units
References: Used
Time period viewed: 2015.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  MĀKSLA, ZINĀTNE UN ABSTRAKCIONISMS – NEREDZAMĀ PASAULE MĀKSLĀ    9
1.1.  Abstrakcionisms kā redzamās realitātes fragments    9
1.1.1.  Ieskats abstrakcionisma vēsturē 20. gs. pirmajā pusē    12
1.1.2.  Ieskats abstrakcionisma vēsturē un abstrakcionisti 20. gs. otrajā pusē    16
1.2.  Zinātnes atklājumi, kas ietekmē mākslas darbu radīšanu    21
1.3.  Mākslinieki, kuru mākslu ietekmē zinātnes atklājumi    24
1.3.1.  Klarija Reisa (Klari Reis)    25
1.3.2.  Lūks Džerams (Luke Jerram)    28
2.  UZDEVUMU KOPAS IZVEIDES PRIEKŠNOSACĪJUMI    31
2.1.  Uzdevumu kopas izveides saistība ar Valsts pamatizglītības standartu vizuālajā mākslā    32
2.2.  Pusaudžu vecumposma raksturojums un tā atbilstība mācību tēmas apguvei    34
2.3.  Mācību tēmas realizēšanai izmantojamās mācību metodes    37
3.  UZDEVUMU KOPAS IZVEIDE UN PEDAGOĢISKĀ IZMĒĢINĀJUMA DARBĪBA    40
3.1.  Mācību uzdevumu kopas izveide un raksturojums    42
3.2.  Vērtēšanas kritēriji un skolēnu darbu vērtēšana    49
3.3.  Mācību tēmas satura aprobācija un iegūto rezultātu analīze    53
3.4.  Visu rezultātu un skolēnu aptaujas anketu analīze    57
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    64
  PIELIKUMI    68
Extract

SECINĀJUMI
1. Diplomdarba “Abstrakcionisms un zinātne kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās” izstrādes laikā, analizējot literatūras avotus, veidojot tēmas apguvei paredzēto metodisko materiālu un aprobējot to praksē, kā arī apkopojot diplomdarba rezultātus, secināts:
2. Pieejamās literatūras un informācijas avotu izpēte liecina par mācību tēmas pozitīvajām un plašajām pielietošanas iespējām vizuālās mākslas stundās.
3. 20. gs. otrās puses abstrakcionisti atšķirībā no 20. gs. pirmās puses abstrakcionistiem gleznoja, balstoties ne tikai uz savām jūtām un emocijām, bet arī uz redzamās pasaules daļu, kas sevī ietver arī priekšmetisko pasauli. Šie mākslinieki radīja jaunu abstrakciju – veidoja gleznas ne tikai kā subjektīvās pasaules atspulgu, bet arī kā realitātes tiešu attēlojumu.
4. Mūsdienās reti var atšķirt mākslinieku no zinātnieka un zinātnieku no mākslinieka. Daži no 21. gs. dinamiskākajiem mākslas darbiem tikuši radīti nevis studijās, bet laboratorijās, kur mākslinieku filozofiski un sociāli jautājumi inovatīvi savienojas ar zinātniskiem un tehnoloģiskiem pētījumiem. Mākslinieku darbu diapazons ir dažādas kategorijas, sākot ar mikrobioloģiju, anatomiju, informācijas tehnoloģijām, dažāda veida instalācijām un beidzot ar kinētiku, un robotiku.
5. Klarija Reisa un Lūks Džerams ir 21. gs. mākslinieki, kuru darbu iedvesmas avots ir zinātne – dažādi mikroorganismi un baktērijas, abi savos darbos izmanto personīgo pieredzi un pārliecības, vienlaicīgi paužot universālas idejas. Abu mākslinieku māksla auditorijai sniedz emocionālo pamatpārdzīvojumu, kas var mainīt līdzšinējo pasaules redzējumu un uzskatus. Mākslinieces Klarijas Reisas darbu reprodukcijas darba autore atzina kā lieliski piemērotas, lai izmantotu uzdevumu izstrādei.
6. Pusaudžu vecumposmam raksturīga spēja domāt loģiski ar abstrakcijām, kā arī vēlēšanās darboties un prasme pārvarēt šķēršļus un grūtības. Tas ir arī laiks, kad raksturīga sevis un apkārtējās pasaules izzināšana, tātad pusaudzis būs gatavs apgūt mācību tēmu, kura saistīta ar mūsdienu aktualitātēm un nebaidīsies eksperimentēt. Pusaudžu vecumposmā skolēniem ir izteikta tendence parādīt sevi kā īpašu, orģinālu personību un spēja apgūt jaunas prasmes, to veiksmīgi var izmantot, iepazīstinot skolēnus ar abstrakcionismu, kurš saistīts ar zinātni.
7. Mācību tēma ir tieši saistāma ar grupu darbu un eksperimenta metodi, kas ir atbilstošas izmantošanā darbā ar pusaudžiem, jo attīsta sociālās prasmes un tik ļoti vajadzīgo iekšējo brīvību. Skolēniem patīk dažādība mācību procesā, un izmantojot dažādas mācību priekšmeta specifikai neraksturīgas mācību metodes, skolēni ne tikai iegūst zināšanas par tēmu, bet arī apgūst prasmes un iegūst attieksmes.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,35 €
Work pack Nr. 1357676
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Abstrakcionisms un zinātne kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/325869

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register