Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
8,49
You save:
1,53 (18%)
Discounted price*:
6,96
Purchase
Add to Wish List
ID number:670394
Author:
Evaluation:
Published: 30.08.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2015.g. - 2016.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Ārējās komunikācijas vispārējs raksturojums un tās nozīme organizācijā    8
1.2.  Ārējās komunikācijas instrumenti un novērtēšanas metodes    11
2.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA SPORTA KLUBĀ    16
2.1.  Sporta kluba raksturojums    16
2.2.  Sporta kluba ārējās komunikācijas raksturojums    17
3.  ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS IZVĒRTĒJUMS SPORTA KLUBĀ    21
3.1.  Sporta kluba SVID analīze    21
3.2.  Anketēšanas rezultāti un to izvērtējums    30
3.3.  Intervijas ar sporta kluba vadību apkopojums    43
  SECINĀJUMI    47
  PRIEKŠLIKUMI    49
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    51
  GRAFISKĀ DAĻA    53
  PIELIKUMI    60
Extract

SECINĀJUMI
1. Darba mērķis tika sasniegts un darba uzdevumi izpildīti.
2. Ārējā komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa tam, lai tiktu sasniegti izvirzītie biznesa mērķi, neatkarīgi no uzņēmuma darbības specifikas vai uzņēmuma lieluma.
3. Svarīgi ir apmācīt organizācijas darbiniekus komunikācijas prasmēm, jo, izveidojot sakārtotu komunikācijas sistēmu, ir iespējams panākt to, ka ārējā komunikācija ir efektīva un mērķauditoriju sasniedz tai sniegto informāciju, kā arī to, ka mērķauditorija to arī saprot.
4. Ārējās komunikācijas instrumentu izvēle ir tikpar nozīmīga, kā pati informāciju, kuru organizācijas vēlas sniegt, tādēļ, izvēloties komunikācijas instrumentus, ir rūpīgi jāizvērtē ziņojumam atbilstošākais.
5. Sociālie tīkli ir ērts, daudzpusīgs un ekonomisks kanāls caur kuru veidot ārējo komunikāciju.
6. Uzņēmums aktīvi, taču ne pilnvērtīgi izmanto ārējās komunikācijas iespējas, jo nav izstrādāta skaidra ārējās komunikācijas stratēģija.
7. Pētījums par sporta kluba “SPORTIMA” ārējo komunikāciju sniedza iespēju uzzināt klientu viedokli par uzņēmumu un tā ārējo komunikāciju, kā arī sniedza iespēju identificēt uzņēmuma ārējās komunikācijas nepilnības. Šādu pētījumu veikšana ļauj konstatēt nepilnības ārējā komunikācijā un dod iespēju tās novērst.
8. Pētījums liecina, ka sporta kluba ārējā komunikācijā ir nepilnības, kuras radušās nepareizu komunikācijas kanālu izvēles dēļ, kā rezultātā, ārējā komunikācija ir neefektīva un nesasniedz vēlamo mērķauditoriju. Uzņēmums nav pārdomājis ārējās komunikācijas stratēģiju un izmantotos ārējās komunikācijas kanālus kā arī nav pārliecinājies par to, ka mērķauditorija saņem tai paredzēto informāciju.

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ārējās komunikācijas pilnveide sporta klubā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/670394

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register