Term Papers
Business and Law
Tourism, Traveling
Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda" produkta raksturojums...-
Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda" produkta raksturojums un tā virzība tirgū
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Viesmīlības uzņēmuma mārketinga specifika | 6 |
1.1. | Viesmīlības uzņēmumu produkta pieprasījuma raksturīgās iezīmes | 6 |
1.2. | Personāla loma kvalītativa produkta nodrošināšanā | 12 |
1.3. | Viesmīlības produkta virzība tirgū | 17 |
2. | Atpūtas un izmitināšanas pakalpojumu pieprasījums Vidzemes Jūrmalā | 21 |
2.1. | Pakalpojumu pieprasījumu raksturojums | 21 |
2.2. | Pakalpojumu pieprasījumu ietekmejošie faktori | 22 |
3. | „Minhauzena Unda” visparējs raksturojums | 24 |
3.1. | “Minhauzena Unda” izveides pamatojums | 25 |
3.2. | “Minhauzena Unda” merķauditorijas raksturojums | 27 |
4. | „Minhauzena Unda” produkta raksturojums | 34 |
4.1. | Izmitināšanas pakalpojumi | 37 |
4.2. | Ēdināšanas pakalpojumi “Minhauzena Unda” | 42 |
4.3. | Semināru organizēšana un apkalpošana atpūtas centrā ”Minhauzen Unda” | 45 |
4.4. | Izklaides iespējas atpūtas kompleksa “Minhauzena Unda” | 50 |
4.5. | Personāla loma “Minhauzena Unda” darbībā | 52 |
5. | „Minhauzena Unda” produkta virzība tirgū | 54 |
6. | “Minhauzena Undas” konkurentu raksurojums | 56 |
Secinājumi un priekšlikumi | 58 | |
Izmantotas literātūras saraksts | 60 | |
Pielikumi | 61 | |
7. | Reģistrācijas karte | 67 |
7.1. | Vārds | 67 |
Tēma tika izvēleta, jo viesmīlības industrija ir ļoti aktuāli cilvēkiem sociālājā dzīvē. Viesmīlības industrijai ir perspektīvas, jo Latvija ir Eiropas savienības biedrs. Latvijā aizvien vairāk atbrauc cilvēki, viesi no Eiropas un citu kontinentu valstīm, un šeit viņi cer saņēmt kvalitātīvu apkalpošanu un servisu.
Par savas izpetes objektu autore izvēlējas Rīgas rajonā Saulkrastos atpūtas centru „Minhauzenunda”. Pirmkārt, tāpēc kā autori interesē viesmīlības produkta attistība attālumā no Rīgas centrā, šājā gadījumā 34 km no Rīgas, Rīgas rajonā, Saulkrastos. Otrkārt, šīs uzņēmums piedāvā plaša spektra pakalpojumus, tas ir ne tikai naktmītnes, ēdināšana, aktīvas atpūtas iespējas, bet arī lieliskas iespējas semināru, konferenču un banketu organizēsanai. Savā darbā autore izvērtēja uzņēmuma produkta piedāvājumus un tā virzību tirgū, pielietoja praktiskās iemaņas viesu uzņēmsanas dienestā, iepazinas ar rezervēšanas sistēmu augstākminēta uzņēmumā, apgūva izprātni par pakaplojumiem un cenām, iepazīstas ar darbinieku pienākumiem un jaunākās tehnoloģijaspielietošanu uzņēmšanas dienesta darbībā.
Kvalifikācijas darba mērķis – izpētīt un raksturot „Minhauzena Unda” produktu un izvērtēt tā virzību tirgū.
Kvalifikācijas darba uzdevumi bija:
1.Iepazīties ar tēmai atbilstošo literatūru un informativu materiālu
2. Raksturot viesmīlības produkta savdabību, sastāvdaļas, raksturot produkta virzību tirgū
3. Izpētīt atpūtas centra “Minhauzenunda” izveides pamatojumu, sniegt vispārējo uzņēmuma raksturojumu.
4. Izpētīt atpūtas centra “Minhauzenunda” produktu (izmitināšanas iespējas, ēdināšanas pakalpojumu daudzveidību, atpūtas iespējas).
5. Izpētīt un novērtēt personāla servisu
6. Izpētīt produkta cenas, mērķauditoriju, produkta reklāmu, noieta kanālus.
7. Izteikt secinājumus un priekšlikumus par produkta veiksmigāko virzīsanu tirgū.
Darba veikšanai tika izmantotas tādas metodes, kā teorijas savākšana, literatūras studēšana, praktiskais pieietojums, statistikas analīze, intervijas veikšana ar uzņēmuma darbiniekiem, datu analīze.…
Kvalifikācijas darba tēma ir aktuāla, apjoms 59 lapas+ 11 pielikumi, darbā raksturoti "Minhauzena Unda" produkta piedāvajumi un izanalizēta mārketinga darbība
- Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda" produkta raksturojums un tā virzība tirgū
- Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
- Kurzemes kultūrvēsturiskās īpatnības, to iesaiste tūrisma produktā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Atpūtas kompleksa "Minhauzena Unda” darbības izvērtējums un attīstības iespējas
Term Papers for university58
Evaluated! -
Kurzemes kultūrvēsturiskās īpatnības, to iesaiste tūrisma produktā
Term Papers for university60
Evaluated! -
Tūrisma produkta vadības iespējas
Term Papers for university79
-
Reklāmas loma tūrisma produkta virzīšanai tirgū
Term Papers for university64
Evaluated! -
Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Term Papers for university82