Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:698755
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Stratēģiskās plānošanas teorētiskie aspekti    7
3.  Sporta attīstības tendences Latvijā, Vidzemē un Valmierā    12
4.  Vispārējais organizācijas apraksts    21
5.  Stratēģiskie mērķi    24
6.  SVID analīze    29
7.  Organizācijas uzdevumu plānojums    32
8.  Ieņēmumu avoti un finanšu plāns    42
9.  Secinājumi    44
10.  Izmantotās literatūras saraksts    45
11.  Pielikumi    46
Extract

Stratēģiskai plānošanai ir jānodrošina uzņēmumu ilglaicīga attīstība un ekonomiskā pieauguma augsta tempa sasniegšana.
Stratēģiskā plānošana uzņēmumu līmenī ir pamats iekšējo un ārējo ekonomisko procesu, faktoru un parādību savstarpējai sadarbībai.

Stratēģiskai plānošanai ir šādi uzdevumi:
Stratēģiskais plāns nosaka uzņēmuma attīstības perspektīvos virzienus un darbības pamatveidus, sasaista vienota sistēmā mārketinga, projektu, ražošanas un finanšu darbību, palīdz izprast pieprasījuma struktūru, plānošanas procesus, produkcijas virzību tirgū, tirgus cenu veidošanās mehānismu.
Stratēģiskais plāns nosaka konkrētus mērķus un uzdevumus katrai uzņēmuma struktūrvienībai, kas ir saskaņoti ar kopējo attīstības stratēģiju.
Stratēģiskais plāns nodrošina visu uzņēmuma funkcionālo dienestu darbības koordināciju.
Stratēģiskā pieeja stimulē menedžerus labāk novērtēt uzņēmuma stiprās un vājās puses konkurences apstākļos.
Stratēģiskais plāns nosaka alternatīvas darbības ilglaicīgam periodam.
Plāns izveido pamatu ierobežoto ekonomisko resursu sadalei.
Stratēģiskais plāns veido galveno plānošanas , organizācijas, vadības, kontroles un darbības novērtēšanas funkciju praktiskā pielietojumā nozīmīgumu kā mūsdienu menedžmenta vienotu sistēmu.

Stratēģiskās plānošanas procesā jānodala šādas savstarpēji saistītas funkcijas:
misijas, attīstības mērķu un uzdevumu noteikšana, ilglaicīgas stratēģijas izvēle;
stratēģisko struktūrvienību izveidošana;
mārketinga pētījumu pamatmērķu precizēšana un pamatošana;
situācijas analīze;
mārketinga stratēģijas izstrāde un ražošanas pamatrādītāju noteikšana – prognozēšana;
taktikas izvēle un izvirzīto uzdevumu izpildes sasniegšanas līdzekļu un paņēmienu plānošana;
galveno starprezultātu un galarezultātu kontrole un novērtēšana, izvēlētās stratēģijas un tās izpildes paņēmienu koriģēšana.

Stratēģiskās plānošanas pamatuzdevums – pamatot misiju un galvenos mērķus, izstrādāt ilglaicīgas attīstības pareizu stratēģiju. Mūsdienu plānošanas teorija nošķir astoņas darbības jomas, kuru ietvaros katrs uzņēmums nosaka savus galvenos mērķus. Tās ir šādas:
uzņēmuma stāvoklis tirgū;
inovāciju darbība;
ražošanas organizācija un darba ražīguma līmenis;
ražošanas resursu esamība;
stabilitātes pakāpe;
vadīšanas sistēma;
personāla profesionālisms;
sociālā atbildība.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register