Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:441156
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Extract

Mūsdienās aizvien lielāka loma kļūst dažādiem mediju produktiem: mūzikai, kino, televīzijai utt. Vairs neeksistē robežas šādas izcelsmes produktu pieejamībai, to patērētājam pastāv liela izvēle atkarībā no viņa gaumes un iespējām. Tāpat tiek ieguldītas milzīgas naudas summas, lai izveidotu šos produktus, kas norāda uz to, ka mediju tirgus ieņem ļoti svarīgu vietu sabiedrības dzīvē. Māksla, mūzika un citas garīgās sfēras nozares aizvien vairāk tiek pakļautas un kļūst atkarīgas no ekonomiskās pasaules likumsakarībām. Ne par velti šādus produktus saista ar tādu terminu kā "intelektuālais īpašums", kas norāda uz to, ka tam ir vērtība, kura var materializēties arī finansu vērtībās.
Taču vilinošās peļņas iespējas bieži vien novirza otrā plānā šo produktu tiešos radītājus: autorus, producentus, izpildītājus, raidorganizācijas; kuriem ir primārās tiesības pār to, kā viņu darbs tiks izmantots un, līdz ar to, kādu atlīdzību viņi par savu darbu un ieguldījumiem saņems. Mūsdienās aizvien izplatītāks ir tā sauktais "pirātisms", kurš izpaužas nelikumīgā mākslas darbu kopiju pavairošanā, apejot autortiesību un blakustiesību subjektus: autorus, producentus utt.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register