Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:921402
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Lojalitātes programmu būtība, ietekmējošie faktori un loma mārketingā    5
1.1.  Klientu klasifikācija    6
1.2.  Klientu lojalitātes būtība, raksturojums un veidošanās    11
1.3.  Klientu lojalitāti ietekmējošie faktori    15
1.4.  Klientu lojalitātes loma mārketingā    18
2.  Latvijas komercbanku tirgū un citās nozarēs esošo lojalitātes programmu izpēte    26
2.1.  Lojalitātes programmas dažādās Latvijas nozarēs    26
2.2.  Latvijas komercbanku tirgū esošās lojalitātes programmas    36
3.  Pētījums par banku lojalitātes programmu piedāvājumiem    50
  Secinājumi un priekšlikumi    73
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    74
  Pielikums. Aptauja par banku lojalitātes programmu piedāvājumiem    76
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Lojalitātes kartes galvenais mērķis ir datu reģistrācija, tā palīdz uzņēmumam apkopot un prognozēt informāciju par klientiem;
2. Lojalitātes programmu izplatīšanā liela nozīme ir mārketingam, tas palīdz noturēt jau esošos klientus, kā arī piesaistīt jaunus klientus;
3. Veiksmīgas lojalitātes programmas veicina klientu aktivitātes palielināšanos un atkārtotu pirkumu veikšanu;
4. Izpētot lojalitātes programmas dažādās nozarēs, darba autori secināja, ka šobrīd visizplatītākā ir Mans Rimi karte, 43% klientu to izskata par izdevīgu, 32% par kvalitatīvu, 12%- par unikālu;
5. Galactico lojalitātes programma ir viena no izdevīgākajām, jo tā darbojas 5 tirdzniecības centros, vairāk nekā 400 veikalos;
6. Uzņēmumi lielāko daļu mārketinga līdzekļu velta jaunu klientu piesaistei;
7. Aptaujāto respondentu lielākajai daļai ikmēneša ienākumi ir robežās no 361 līdz 800;
8. Vairāk kā 3/5 respondentu savu banku klienti ir 5 gadus un vairāk;
9. Latvijas iedzīvotāji nav pietiekami informēti par banku piedāvāto lojalitātes programmu esamību un piedāvātajiem pakalpojumiem;
10. Lojalitātes programmas ietvaros, lielākoties banku klienti kā materiālo labumu vēlētos saņemt atlaides banku pakalpojumiem vai naudas atmaksu par pirkumiem;
11. Banku klienti Latvijā nav lojāli savām bankām un pie katra mazākā iemesla būtu gatavi mainīt banku;
12. Tikai 32% no aptaujātajiem izmanto vai kādreiz ir izmantojuši lojalitātes programmas.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register