-
Banku mārketinga stratēģija
Term Papers39 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 4 | |
1. | MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ | 5 |
1. | MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ | 5 |
1.1. | Mārketinga nozīme konkurences apstakļos | 5 |
1.2. | Mārketinga īpatnības banku sektorā | 6 |
1.3. | Mārketinga MIX principu pielietojums | 7 |
1.4. | Latvijas banku konkurences vide | 9 |
1.5. | Komunikāciju veidi banku sektorā | 11 |
1.6. | Mārketinga stratēģiju veidi | 16 |
2. | NOGULDĪJUMI, KĀ SVARĪGS FINANŠU INSTRUMENTS BANKU DARBĪBĀ | 20 |
2.1. | Noguldījumu veidi | 20 |
2.2. | Noguldītāju raksturojums Latvijā | 25 |
2.3. | Noguldījumi bankās | 26 |
2.4. | Noguldījumu garantijas | 29 |
3. | MĀRKETINGA AKTIVITĀŠU PIELIETOŠANA NOGULDĪJUMU PIESAISTĒ LATVIJAS KOMERCBANKĀS | 33 |
3.1. | Noguldījumi Swedbankā | 33 |
3.2. | Latvijas Krājbanka | 35 |
3.3. | Nordea banka | 38 |
3.4. | Banku salīdzinājums | 39 |
3.5. | Noguldījumu piesaiste izmantojot banku mājas lapas | 41 |
Secinājumi | 44 | |
Priekšlikumi | 45 | |
Bibliografisko norāžu saraksts | 46 |
Mārketings ir nozīmīga jebkura uzņēmuma pastāvēšanas un attīstības sastāvdaļa. Mārketinga jēdziens parādījās XIX-XX gs. mijā un tā formulējums ir mainījies. Jēdziens „mārketings” apzīmē darbības, ko uzņēmums veic gan tā ietvaros, gan saskarsmē ar klientiem. Termins cēlies no vārda „tirgus” (angļu val. Market – „tirgus”), ar to saprotot vietu, kur satiekas pārdevēji un pircēji, lai savstarpēji izdevīgi kārtot darījumus, ka arī veikt preču un naudas maiņu. Mārketinga mērķis ir panākt, lai klienti vēlētos veikt darījumus ar uzņēmumu, nevis ar tā konkurentiem.
Tiem, kuri nav saistīti ar mārketingu, šis jēdziens nereti rada negatīvas asociācijas, jo ir izplatīts uzskats, ka mārketinga mērķis ir par katru cenu pārdot cilvēkiem to, kas viņiem pat nav nepieciešams, kā arī krāpt cilvēkus. Tā nav taisnība, jo mārketinga sfēras darbiniekiem ir pienākums nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, kā arī citu speciālistu ziņā ir rūpēties par uzņēmumu pozitīvo bilanci un vienmerīgu ražošanas procesa norietu. Mārketinga speciālisti labi apzinās – klients otrreiz nepirks pakalpojumu vai preci no uzņēmuma, kas piedāvā nekvalitatīvu produkciju par nepieņemamu cenu, kā arī ja nav klientu, nav arī jēgas uzņēmuma darbībai.
Konkurence ir nežēlīga. Ja tirgū ir vieta pieciem uzņēmumiem, tajā noteikti būs seši konkurenti, kur katrs mēģinās palielināt savu tirgus daļu. Uzņēmumi, kuri ignorēs klienta vēlmes, cietīs neveiksmi, jo šādā situācijā noteicējs ir klients. Mārketinga speciālisti savu uzmanību velta klientiem, orientējot savu darbību uz to vēlmju un vajadzību piepildīšanu.
Pazīstamais „General Electric” vadītājs Džeks Velčs ir teicis „Uzņēmumi nevar garantēt darbu, to var tikai klienti”. Šobrīd, biznesa attīstībai nelabvēlīgas ekonomiskās situācijas apstākļos, kad pastāv sīva konkurence tirgū, vissvarīgākais un nozīmīgākais no uzņēmuma darbības garantiem ir veiksmīgs mārketings. …
Autore ir izvēlējusies darba tēmu „Banku mārketinga stratēģija”, jo mūsdienās bankām ir svarīgi piesaistīt klientus saviem piedāvātajiem produktiem, ar mārketinga akciju palīdzību. Viens no šādiem produktiem ir noguldījumi. Bankām ir nozīmīgi informēt cilvēkus par produkta pieejamību un to īpatnībām, lai cilvēkiem rodas pilnīgs priekšstats par piedāvājuma būtību. Noguldījumu veidu daudzveidības dēļ, bankām jāpalīdz katram indivīdam izvelēties sev vispiemērotāko. Tā kā cilvēki baidās par savām mantiskajām vērtībām ir nozīmīgi lai banka savās mārketinga akcijās cilvēkiem parāda ka noguldījumi ir drošs un izdevīgs produkts. Mūsdienās ļoti svarīgi ir reklāmas pasākumi, jo tie veicina cilvēku ieinteresētību. Uzkrāt naudu mājās nav droši, tāpēc bankām jādara viss, lai parādīt cilvēkiem cik izdevīgs darījums ir abām pusēm.
-
Banku mārketinga stratēģija
Term Papers39 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Business
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Term Papers for university48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Term Papers for university50
Evaluated! -
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Term Papers for university62
Evaluated! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Term Papers for university57
Evaluated! -
Mērķauditorijas identificēšana un attīstīšana. Žurnāla “Studija” mērķauditorijas attīstīšanas stratēģija
Term Papers for university54
Evaluated!