Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:199275
 
Evaluation:
Published: 09.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Extract

Augu aizsardzības zinātne pēdējos gadu desmitos ir ļoti strauji attīstījusies, piedāvājot arvien jaunus un efektīvus augu aizsardzības līdzekļus kaitīgo organismu ierobežošanai.
Bayer CropScience ir vadošā augu aizsardzības preparātu ražotāj kompānija pasaules mērogā ar galveno biroju Monheimā, Vācijā. Uzņēmums ir dibināts aptuveni pirms 140 gadiem. Kompānija ir pārstāvēta 122 valstīs, un tajā strādā vairāk kā 19000 darbinieku.
Bayer CropScience Latvijā, pateicoties lielajam klientu atbalstam, jau pirmajā darbības gadā kļuva par līderi Latvijas augu aizsardzības līdzekļu tirgū un turpina šīs pozīcijas saglabāt arī šobrīd.
Ļoti būtisks, kas atšķir Bayer no konkurentiem, ir ciešais kontakts ar pircējiem, kas ir izšķirošais faktors ilgām attiecībām šādā konkurējoša sektorā.
Mērķa pircēji tiek iedalīti vairākos segmentos - graudaugu, cukurbiešu, kartupeļu, rapša audzētāji, kā arī dārzu īpašnieki.
Uzņēmums, lai izglītotu savus pircējus, rīko seminārus, lai iemācītu pareizā daudzumā lietot aizsardzības līdzekļus, jau taupīšana var nenest vēlamos rezultātus. Ja klients ir apmierināts ar rezultātu, tad pirkums tiek veikts atkārtoti un tad lēmuma pieņemšanas process ir samērā īss.

Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu Bayer CropScience produkcijai, kas ļautu palielināt tirgus daļu.
Vadoties pēc izvirzītajiem mērķiem tika risināti sekojoši uzdevumi:
izanalizēt uzņēmuma Bayer CropScience mārketinga vidi – iekšējo un ārējo vidi, situācijas analīzi (SVID) novērtējumu, lai iepazītos ar uzņēmuma darbību, pamatprincipiem, pozīciju tirgū, noteiktu arējās vides ietekmi uz uzņēmuma turpmāko attīstību un noteiktu uzņēmuma vājās un stiprās puses, kā arī iespējamos draudus un attīstības iespējas nākotnē;
noteikt mārketinga mērķus Bayer CropScience turpmākai darbībai, lai varētu izvēlēties optimālākās stratēģijas mērķu īstenošanai;
izvērtēt mārketinga stratēģijas – primārās mārketinga stratēģijas un sekundārās mārketinga stratēģijas, lai varētu noteikt, kura no esošajām stratēģijām ir piemērotākas uzņēmuma darbībai un mērķu sasniegšanai;
izstrādāt mārketinga programmu, apskatot mārketinga mix elementus – ar augu aizsardzības līdzekļiem saistītās aktivitātes, cenu veidošanas lēmumi, sadales aktivitātes un virzības tirgū aktivitātes, lai palielinātu produkcijas realizācijas apjomu;
sastādīt virzīšanas aktivitāšu plānu, lai varētu noteikt, kādas aktivitātes un pasākumus ir paredzēts veikt noteiktā laika periodā un cik lielas ir nepieciešamas izmaksas to realizēšanai, lai sasniegtu izvirzīto mērķi;
izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus par Bayer CropScience un piedāvātu jaunas idejas un iespējas tālākai darbībai un produkta virzībai tirgū.
Lai veiktu augstāk minētos uzdevumus ir nepieciešams izmantot dažādus pētījumus. Par pētījuma avotiem kalpo – mārketinga literatūra, Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes pētījumi par Latvijas ekonomisko un demogrāfisko stāvokli, ekonomiskā literatūra, uzņēmuma nepublicētie materiāli, laikrakstu informācija, lekciju konspekti un informācija no interneta resursiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register