Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:368766
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    3
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    8
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības vērtējums    10
1.1.  Uzņēmuma gada atskaites    10
1.2.  Analītisko koeficentu sistēma un to normatīvi    11
1.3.  Uzņēmuma bankrots    13
1.4.  Finanšu stāvokļa tipi    15
2.  SIA “Ratiņš” saimnieciskās darbības raksturojums    16
2.1.  Ražojamās produkcijas sortiments un raksturojums    16
2.2.  Uzņēmuma piegādātāji    18
2.3.  Izmaksu raksturs    18
2.4.  Uzņēmuma produkcijas noiets    21
2.5.  Uzņēmuma saimnieciskā stāvokļa novērtējums    25
2.6.  Finansiālā stabilitāte    27
2.7.  Darījumu aktivitāte    30
2.8.  Peļņa un rentabilitāte    40
2.9.  Likviditāte un maksātspēja    44
2.10.  SIA “Ratiņš” saimnieciski finansiālā analīze    46
3.  SIA „Ratiņš” mārketinga analīze 2005.-2006.gados    46
3.1.  Bērnu ratiņu tirgus izpēte un situācijas analīze    50
3.2.  Segmenta izvēle    58
3.3.  SWOT – analīze    61
3.4.  Mārketinga pielietojums darbības uzlabošanai    72
3.5.  SIA “Ratiņš” mārketinga analīzes raksturojums    76
  Secinājumi un priekšlikumi    78
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    79
Extract

Katram uzņēmumam jābūt spējīgam apgūt jaunus procesus un piemērot savu struktūru jauniem apstākļiem. Tam ir īpaši liela nozīme, saskaroties ar pārmaiņām un sarežģījumiem globālajā tirgū un cīnoties ar to radītajām sekām. Uzņēmuma stratēģija un organizatoriskās iespējas ir regulāri jāizvērtē. Un visbeidzot, uzņēmuma misijai ir jāatbilst tā iekšējai vīzijai un vērtībām (uzņēmuma veidolam nākotnē), tajā pašā laikā saglabājot uzņēmuma publiskā tēla un reputācijas viengabalainību.
Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādām jomām, un uzņēmumam ir jāizprot šī vide un jāmāk tā pielāgot savai darbībai, kā arī dažās lietās jāmāk pielāgot sava darbība videi. Vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Ir mikro un makro vide, tas ir uzņēmuma iekšējā vide, kuru uzņēmums pats veido, izvēlās un vada, un ārējā vide, tie ir spēki, kuri firmu ietekmē neatkarīgi no tās gribas un kuru uzņēmums nevar tik viegli ietekmēt, kā arī ar šo vidi firmai vienmēr uzsākot kādu darbību būs jārēķinās.
Pastāv diezgan plaši izplatīts uzskats, ka finanses - ir uzņēmuma naudas resursi. Ja finanses ir naudas resursi jeb naudas līdzekļi, tad saimnieciskais darbs – ir līdzekļu ieguve, tēriņš un atskaišu sastādīšana.
Izejot no tā, saimnieciskais darbs uzņēmumā, pirmām kārtām, virzīts uz finansiālo rezervju radīšanu, lai uzņēmums varētu attīstīties. Nodrošinot rentabilitātes pieaugumu, rodas akcionāru piesaistīšana (tas ir investīciju piesaistīšana). Labs saimnieciskais darbs – tas ir pastāvīgās uzņēmuma iespējas izpildīt savas īstermiņa un ilgtermiņa saistības, apgrozījuma līdzekļu pietiekamība un to efektīva izmantošana saimnieciskiem mērķiem. Saimnieciskais darbs tiek vērsts uz uzņēmuma finansiālā stāvokļa nostiprināšanu.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1135264
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register