Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:879503
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Nekustamā īpašuma un tā tirgus jēdziens    9
2.  Nekustamā ipašuma tirgus īpatnības    11
3.  Nekustamā īpašuma kompānijas SIA ”...”mārketinga vides analīze un tirgus segmenta raksturojums    13
3.1.  Iekšējās vides apraksts    13
3.2.  Ārējā vides analīze    23
3.3.  Situācijas analīze    28
4.  Mārketinga mērķi un stratēģijas    30
4.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    31
4.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    32
5.  Mārketinga programma    36
5.1.  Cenu veidošanas lēmumi    36
5.2.  Produkta virzības tirgū aktivitātes    40
6.  Reklāmas plāns    44
6.1.  Reklāmas mērķi    44
6.2.  Piemērotāko reklāmas līdzekļu izvēle SIA ”...” reklāmas kampaņai    47
7.  SIA ”...” reklāmas finansu plānošana    52
7.2.  Reklāmas ekonomiskās efektivitātes novērtēšana.    53
Extract

Atrast un radīt savu māju nav viegli. Bet, kad beidzot tā ir sameklēta, rodas patiesa gandarījuma sajūta!

Kopš deviņdesmito gadu sākuma vērojama strauja nekustamo īpašumu tirgus attīstība. Nozarē, kur ļoti liela nozīme ir patērētāju uzticībai un pakalpojumu sniedzēja reputācijai, pašsaprotami, ka lielāko tirgus daļu ieņem uzņēmumi, kas savu darbību ir uzsākuši līdz ar tirgus ekonomikas parādīšanos un Latvijas neatkarības atgūšanu deviņdesmito gadu sākumā.
Pēc centrālās statistikas datiem var secināt cik strauji pieaug darījumu skaits, kas saistīts ar nekustamo īpašumu. Īpaša attīstībai šai nozarei ir Rīgā, kur pēdejo gadu laikā ir aktivizējusies dzīvojamo māju celtniecība. Arī nekustamā īpašuma vērtība strauji pieaug. Nekustamo īpašumu vērtība ir atkarīga no tā atrašanās vietas, lieluma, fiziskā stāvokļa.
Latvijas nekustamo īpašumu tirgū ik gadu pieaug darījumu skaits, kur tiek izmantota nekustamo īpašumu speciālista strapniecības pakalpojumi, jo fiziskas personas, slēdzot darījumu savā starpā, slikti orinetējas darbībās, kas ir jāveic, lai bez problēmām varētu veikt darījumus ar nekustamo īpašumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register