Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:900699
 
Evaluation:
Published: 24.02.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Terminu un saīsinājumu paskaidrojumi    5
  Ievads    6
1.  Literatūras apskats    8
1.1.  Efektīvas ēdienkartes sastādīšanas pamatkritēriju un principu izpēte    8
1.2.  Bāra „Meka” un to pakalpojumu būtības raksturojums    12
2.  Metodes un metodika    14
3.  Pētnieciskā daļa    16
3.1.  Bāra „Meka” ēdienkartes satura izvērtēšana    16
3.1.1.  Bāra „Meka” potenciālo mērķauditoriju izvērtējums    16
3.1.2.  Bāra „Meka” atrašanās vietas izvērtēšana    21
3.2.  Bāra „Meka” ēdienkartes vizuālā izvērtēšana    25
3.3.  Bāra „Meka” ēdienkartes finansiālā izvērtēšana 2008. gada pēdējā ceturksnī    30
3.3.1.  Uzkodu finansiālais izvērtējums    33
3.3.2.  Zupu finansiālais izvērtējums    38
3.3.3.  Otro ēdienu un to piedevu finansiālais izvērtējums    41
3.3.4.  Desertu finansiālais izvērtējums    50
3.4.  Priekšlikumi ēdienkartes uzlabošanai bārā „Meka”    54
  Secinājumi un priekšlikumi    56
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    57
  Pielikums    59
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Efektīvas ēdienkartes sastādīšanas pamatā ir tādi pamatkritēriji kā ēdināšanas uzņēmuma koncepcija un tās veidojošie elementi.
2. Efektīvas ēdienkartes sastādīšana pamatojas uz 3 savstarpēji papildinošiem principiem – ēdienu sortimentu, ēdienu daudzveidību un ēdienu uzturvērtību.
3. Bārs „Meka”, attīstoties ēdināšanas uzņēmējdarbībai, ir kļuvis universālāks ēdināšanas pakalpojumu ziņā, piedāvājot plašu ēdienkarti saviem viesiem.
4. Efektīvas ēdienkartes sastādīšanas pamatkritēriji un principi ļoti lielā mērā nosaka ēdienkartes vizuālo tēlu un saturu, kā arī ēdienkartē ieguldītās finanses un ieguldīto finanšu atdevi.
5. Ēdienkartes analīzi nepieciešams veikt no 3 aspektiem – no vizuālā aspekta, no saturiskā aspekta un no finansiālā aspekta.
6. Bāra „Meka” ēdienkartes vizuālais veidols ir pievilcīgs un saskaņots ar bāra „Meka” koncepciju, bet ēdienkartes saturs ir tikai daļēji saskaņots ar bāra „Meka” mērķauditoriju segmentu grupām un atrašanās vietu.
7. Uzlabot bāra „Meka” ēdienkartes saturu, ņemot vērā mērķauditoriju segmentu grupu vēlmes un vajadzības, datējot tās bāra „Meka” īpašā viesu vajadzību un vēlmju grāmatā, kas ļautu labāk izprast viesu vēlmes un vajadzības, kā arī tās realizēt, lai viesi un arī bārs „Meka” gūtu savu labumu.
8. Uzlabot bāra „Meka” ēdienkartes saturu, precizējot ēdienkartē ēdienu grupas, kas strukturizētu un organizētu ēdienkartes saturu, padarot to pārskatamāku gan bāra „Meka” darbiniekiem, gan viesiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register