Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Bērna emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītās mācīšanās procesā pirmsskolas izglītībā vecumā no 2-3 gadiem

    TOP 50Evaluated!

    Term Papers42 Pedagogy

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:163241
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.12.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Saturs    6
  Ievads    7
1.  Bērnu vispārējais emocionālā stāvokļa raksturojums    9
1.1.  Bērna emocionālais stāvoklis pedagoģiskā procesa laikā    12
2.  Pašvadītas mācīšanās teorētiskie aspekti    15
3.  Jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītas mācīšanās procesā    19
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    19
3.2.  Bērnu pašvadītas mācīšanās novērtējums    20
3.3.  Emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītās mācīšanās apguves laikā    28
3.4.  Pētījumā iegūto datu apstrāde un analīze    32
3.5.  Emociju paušana pirmsskolas izglītības iestādes vidē    39
  Secinājumi    41
  Izmantotā literatūra    42
Extract

Mūsdienās lielākā daļa pirmsskolas izglītības iestāžu, pāriet uz jaunajām mācīšanās metodēm. Kā viena no tām ir pašvadīta mācīšanās. Pašvadītas mācīšanās laikā, galvenais uzsvars tiek likts uz to, lai bērns visu jauno spētu apgūt patstāvīgi. Tas var tikt realizēts, gan izmantojot dažādas rotaļas, gan praktiskus uzdevumus. Tādā veidā bērns jau no mazotnes tiek sagatavots domāt patstāvīgi, necenšoties iesaistīt savā patstāvīgā darbībā citus apkārtējos cilvēkus. Pašvadīta mācīšanās konkrēti 2-3 gadu vecumposmā bērnos izpaužas kā pašapkalpošanās prasmju veidošanās daudzveidīgās ikdienas situācijās, piemēram, ēdienreižu laikā, dažādu didaktisko materiālu izmantošanā patstāvīgi, kā arī to novietošanā atpakaļ tam paredzētajā vietā un, protams, arī apgūstot mācību vielu patstāvīgā veidā. Bērniem šajā vecumposmā ir svarīgi ļaut pašiem kļūdīties, tādā veidā bērns izdara secinājumus un saprot, kas tika darīts nepareizi un saprot, kas nākamajā reizē būtu jādara savādāk. Skolotāja uzdevums pašvadītas mācīšanās laikā ir nodrošināt bērna darbošanos patstāvīgi visās mācību jomās, lai bērns spētu pilnvērtīgi attīstīt savas patstāvīgās darbības prasmes.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,20 €
Work pack Nr. 1395063
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register