Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:128804
 
Evaluation:
Published: 10.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 36 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Teorētiskā daļa    8
1.1  Pirmsskolēna socializācijas procesa īpatnības ģimenē    8
1.2  Ģimeņu tipu klasifikācija    9
1.3  Ģimenes psiholoģiskā klimata problēmas    11
1.4  Pašapziņas un pašnovērtējuma veidošanās īpatnības pirmsskolas vecumā    14
1.5  Bērna “Es”    22
2.  Eksperimentāli praktiskā daļa    24
2.1  Pētījuma metodika un organizēšana    24
2.2  Vecāko pirmsskolēnu pašnovērtējuma atsevišķu komponentu un ģimenes emocionālās nelabklājības līmeņa savstarpējo sakaru izpēte    30
2.3  Rezultāti un to analīze    38
3.  Secinājumi    40
4.  Ieteikumi vecākiem un speciālistiem    41
  Literatūra    43
  Pielikums    46
Extract

Līdz nesenam laikam uzskatīja, ka galvenā atbildība par jauno paaudzi gulstas uz sabiedrisko audzināšanu - pirmsskolas iestādēm, skolām utt., bet ģimenei tika ierādīta pieticīga loma audzināšanas procesā. Mūsu sabiedrības pašreizējais stāvoklis neatspēkojami pierāda, ka kolektīvā audzināšana nedod gaidītos rezultātus. Tas notiek tā­pēc, ka vissvarīgākā personības un pašapziņas īpašība tiek likta nebūt ne bērnu kolektīvā - tajā viņi tikai attīstās , bet gan pašā agrīnajā vecumā, kad bērns iegūst savu pirmo dzīves pieredzi atrodoties blakus viņam ļoti tuviem un mīļiem cilvēkiem - vecākiem.
Mūsu sabiedrības pašreizējais sociāli-ekonomiskais stāvoklis, kā nekad agrāk, ir saasinājis ģimenes problēmas. Ģimenes audzināšanas jautājumi pieskaitāmi pie vismazāk izstrādāto jautājumu skaita, bet tajā pat laikā tie ir vissarežģītākie sociālajā psiholoģijā.
Mūsdienu sabiedrības fiziskais, tikumiskais un intelektuālais potenciāls ir pirmām kārtām atkarīgs no tā, kas tiks likts bērnā jau no pirmajiem dzīves gadiem. Tāpēc pirmsskolas bērnības periods uzskatāms par pamatliekošu cilvēka personības veido­šanā.
Bērna audzināšana tiek uzsākta no pašas dzimšanas. No šī paša brīža nepieciešams nodrošināt mierīgu, rūpīgu atmosfēru. Diemžēl vecāki dažkārt pat nenojauš cik milzīga ir viņu ietekme uz savu bērnu pirmajos piecos dzīves gados.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register