Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:474687
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pašapziņas būtība pedagogu un psihologu darbībos    8
1.1.  Jēdziena skaidrojums    8
1.2.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības pašapziņas faktori    16
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērnu pašapziņas veidošanās gaita    20
1.4.  Bērna pašapziņas veicināšanas līdzekļi    25
1.5.  Mātes un bērna savstarpējas mijiedarbības veidošana no dzimšanas, veiksmīgai bērna emocionālajai audzināšanai    30
1.5.1.  Māmiņu skolu jeb vecāku skolu izveide un nozīme Latvijā    33
2.  Māte kā bērna pozitīvas pašapziņas attīstības veicinātājs    37
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    37
2.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    39
2.3.  Pētījuma norises apraksts un analīze    44
  Secinājumi    62
  Literatūras un avotu saraksts    64
  Pielikumi    64
Extract

Secinājumi
1. Pašapziņa ir savu spēju, vērtību un sava iekšējā Es apzināšanās. Tā ir pilnīga personīgās apziņas veidošanās, kas palīdz pilnveidot savas spējas un iekļauties apkārtējā sabiedrībā, kā arī veiksmīgi veidot attiecības ar citiem cilvēkiem. Pašapziņas veidošanās būtiski veidojas arī no apkārtējo personu viedokļiem, kas veido pašapziņas būtību jau no bērnības. Pašapziņu veido iekšējo savu vērtību un apmierinātība ar apkārtējo viedokli, kas kopumā tikai papildinot veido veiksmīgu pašapziņas veidošanos. Pašapziņas būtība ir cieši saistīta ar iekšējo Es veidošanos, kurš ir saistīts ar iekšējo „spoguli”. Tas veido vērtības, kuras nepieciešamas, lai spētu samierināties ar savu personību un gūt savas iekšējās vērtības. Līdz ar to veidotu pozitīvu dzīves skatījumu un piederību sabiedrībai.
2. Bērna pašapziņa veidojas pakāpeniski. Sākot no dzimšanas bērns attīstas fiziski, līdz ar to attīstas arī viņa psihiskā attīstība. Pašapziņa rodas jau no dzimšanas, tā tiek veidota un veicināta atbilstoši bērna dzīves gaitai, vecumam un attīstības pakāpei. Katrā dzīves posmā personībai pašapziņa attīstas savādāk un ir nepieciešami savādāki pašapziņas veicināšanas līdzekļi. Būtiskākais periods pašapziņas attīstībai ir tieši pirmsskolas vecums, kur tiek veidoti bērna psihiskie pamati turpmākai attīstībai.
3. Svarīgi, lai pašapziņa attīstītos ar iespējami pozitīviem iespaidiem, ko veiksmīgāk bērns pieņemtu un veicinātu ietekmi uz pozitīvu sevis apzināšanos turpmākai attīstībai. Pašapziņa veidojas un attīstās arī turpmāk, tādēļ ir būtiski, lai katrs vecumposms mijiedarbotos viens ar otru un pārietu pakāpeniski papildinot veiksmīgu pašpziņas veidošanos. Būtiski ir veiksmīgi veidot pozitīvu un darbīgu bērnu, kas ir pārliecināts par savām spējām un kurš irāda vēlmi pilnveidoties arī turpmāk. Bērnam pakāpeniski jāveido pareizi un veiksmīgi priekšstati, kas ļautu iekļauties sabiedrībā, kā arī radītu vēlmi būt patstāvīgam un neatkarīgam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1388235
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register