Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:330404
 
Evaluation:
Published: 30.06.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  SAĪSINĀJUMI UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS    4
  SATURS    5
  IEVADS    6
1.  LITERATŪRAS APSKATS    8
1.1.  Tūrisma vide Latvijā    8
1.1.1.  Finansējums tūrisma veicināšanai Latvijā    9
1.1.2.  Latvija ANO Pasaules tūrisma organizācijā    11
1.1.3.  Latvijas dalība Eiropas Komisijas ceļojumu ietvaros    12
1.2.  Tūrisma tirgus sadaļas Latvijā    12
1.2.1.  Iekšzemes tūrisms Latvijā    12
1.2.2.  Ienākošais tūrisms Latvijā    14
1.2.3.  Latvijas tūrisma produkta nākotnes vīzija    15
1.3.  Lauku tūrisma mītņu kategoriju kritēriji    16
1.4.  Uzņēmējdarbības vides izpēte lauku tūrisma joma    18
1.4.1.  Tūrisma darbību ietekmējošo riska faktoru analīze    18
1.4.2.  Latvijas tūrisma tirgus SVID analīze    18
1.4.3.  Konkurence Latvijas lauku tūrisma mītnēs    20
1.4.4.  Piedāvāto pakalpojumu klāsts lauku tūrisma mītnēs    21
2.  PĒTĪJUMA METODES UN UZŅĒMUMA RAKSTOROJUMS    23
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums un pielietojums    23
2.2.  Vispārēja informācija par uzņēmumu    24
2.2.1.  Uzņēmuma SVID analīze    25
2.2.2.  Pakalpojuma klāsta piedāvājums viesu namā ‘’Orizone’’    27
2.2.3.  Cenu politika    29
2.2.4.  Konkurence    31
2.2.5.  Potenciālie klienti    31
2.2.6.  Vadības struktūra    32
2.2.7.  Mārketinga plāns    32
2.2.8.  Reklāma    34
2.2.9.  Finanšu plāns    35
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    38
  LITERATŪRU SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    41
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Darbība lauku tūrisma jomā atšķiras no citām, lauku apvidus piemērotām darbības nozarēm.
2. Darbību tūrisma jomā zināmos laika periodos arī citās pasaules valstīs ir ietekmējusi ekonomikas lejupslīde, kas ir bijusi līdzīga Latvijas šī brīža situācijai.
3. Lai maksimāli stimulētu tūrisma un uzņēmējdarbības augšupeju un attīstību, abām šīm nozarēm tiek iedalīti pa 50 % no kopējiem piešķirtajiem finansiālajiem līdzekļiem.
4. Laika posmā no 2000. gada līdz 2008. gadam tūrisma mītnēs apkalpoto cilvēku skaits katru gadu ir palielinājies. Šo astoņu gadu laikā tas ir bijis stipri nemainīgs un palielinājies tikai pēdējā - 2008. gada laikā. Tāda iemesla dēļ, kā ekonomiskās situācijas pasliktināšanās valstī un cilvēku maksātspējas samazināšanās daudziem Latvijas ceļotājiem spieda mainīt ārvalstu ceļojumus pret ceļojumiem pa Latviju.
5. viesnīcās un citās kolektīvajās tūristu mītnēs, 2009. gada 3. ceturksnī tika apkalpoti 411.1 tūkstotis cilvēku, kas ir par 31% mazāk nekā 2008. gada 3. ceturksnī. Viesnīcu noslogojums ir samazinājies par 14% un sastāda 35.3% Latvijā un 45.8% Rīgā, kas ir tuvu attiecīgā perioda rādītājiem 1999. gadā.
6. Tūrisma produkta piedāvājums Latvijā ir mērķēts uz plašu mērķauditoriju, tas apkopo dažādas tūristu intereses - kultūras, aktīvo, rekreatīvo, konferenču tūrismu. Diemžēl Latvijas ģeogrāfiskā novietojuma iespaidā tam piemīt izteikta sezonalitāte, kas ietekmē tūrisma komercdarbību un apgrozījumu.
7. Pieprasītākais reģions ir Vidzeme ar Rīgai tuvākajiem Cēsu, Valmieras un Limbažu rajoniem, jo ņemot vērā iedzīvotāju maksātspēju, uz doto brīdi, jebkurš potenciālais klients vispirms kalkulēs, vai ir izdevīgi maksāt ceļa izdevumus, maksāt par viesu namu un ēdināšanu, ja, piemēram, radusies nepieciešamība rīkot kādu pasākumu.
8. Uzņēmumā lauku tūrisms būs vienīgā un galvenā darbības sfēra, visa tā darbība tiks virzīta uz vienu mērķi - izmantojot visus pieejamos resursus, tiks veidots tūrisma pakalpojums. Rēķinoties ar klientu maksātspēju un atpūtas izvēles iespējām, uzņēmums piedāvās naktsmītnes gan viesu mājā, gan pirts telpās un sezonas siltajos mēnešos tiks piedāvātas telts vietas uzņēmuma teritorijā.
9. Uzņēmums darbosies ar peļņu 85 476 Ls jau pirmajā darbības gadā, savukārt līdz 5. darbības gadam peļņa pieaugs līdz 180 732 Ls. Tāpat vēl ir jāņem vērā, ka ienākumus uzņēmums gūs arī no periodiskiem papildus pakalpojumiem kā inventāra īre u.tml.

Priekšlikumi
1. Lai uzņēmums varētu veiksmīgi pastāvēt tirgū, ir nepieciešams nepārtraukti sekot izmaiņām ārējā vidē, kas sastāv no makro vides un nozares ārējās vides – mikro vides. Tie ir tie faktori, kuri attiecināmi uz visiem uzņēmumiem, faktori, kurus zināmā mērā var ietekmēt, bet kontrolei tie praktiski nepakļaujas.
2. Tikai ar nakšņošanu vien nav iespējams piesaistīt tūristus laukiem, tādēļ otra ļoti būtiska LT produkta sastāvdaļa ir dažādas aktivitātes un papildus pakalpojumi, ko tūrists var izmantot naktsmītnē un vietas vai tuvākajā tās apkārtnē.
3. Visiem uzņēmumiem, neskatoties uz to, kādā sfērā tie darbojas ir jāsaskaras ar tādu jautājumu kā cenu veidošana. Veidojot cenu, pirmām kārtām ir jānosaka, ko uzņēmums vēlas panākt, kādus mērķus īstenot pārdodot savu produkciju vai pakalpojumus. Atkarībā no konkrētajiem uzņēmuma mērķiem atšķiras arī cenu veidošanas pieeja.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −16,98 €
Work pack Nr. 1375081
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register