Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:219862
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Dabaszinības – mācību priekšmets sākumskolā    4
1.1.  Dabaszinības apguves specifika    4
1.2.  Skolotāja loma mācību priekšmeta apguvē    5
1.3.  Darba organizācijas formas un metodes bērnu iepazīstināšanā ar dabu    6
2.  Dabas aktualitāte citos mācību priekšmetos    9
3.  Izziņas interešu attīstība jaunāko skolas vecuma bērniem    11
4.  Integrētās mācības – izziņas interešu veidošana    16
4.1.  Izglītības satura integrācijas modeļi    17
4.2.  Integrētās mācības sākumskolā    20
5.  Pētījums par dabaszinību un matemātikas integŗatīvo saistību    22
5.1.  Orientēšanās laikā    22
5.2.  Iežu salīdzināšana un atšķiršana    24
5.3.  Iespējamā dabaszinību un matemātikas integrācija sākumskolā    24
5.4.  Sākumskolas pedagogu anketēšanas rezultāti    36
6.  Metodisks piedāvājums veiksmīgai integrācijai    39
  Secinājumi    40
  Avoti    41
  Literatūra    42
  Pielikumi    44
Extract

Mūsdienās strauju sociālo un ekonomisko pārmaiņu laikā veidojas pārmaiņas ne vien sabiedrības dzīvē, bet arī dabā. Svarīgi, lai cilvēks skaidri apzinātos savu vietu vidē, kurā viņš dzīvo. Izpratne par sevi kā dabas un arī cilvēku sabiedrības daļu veidojama jau bērnībā.
Skola, kura veic izglītojošus pasākumus, palīdz attīstīties cilvēka personībai, sagatavojot skolēnus mūžizglītībai. Skolēna personības attīstīšanos veicina vecāki un pedagogi, ieinteresējot skolēnus turpmākai izglītībai un nodrošinot sabiedriskai un individuālai dzīvei nepieciešamās zināšanas un prasmes. Ik dienas vērodami apkārtējo pasauli, skolēnos rodas arvien vairāk jautājumu par dabas sistēmu. Tādēļ pedagoga uzdevums ir veidot priekšstatu par dabas procesiem un ļaut izzināt pasauli veicot novērojumus, pētījumus, salīdzinājumus un nonākt pie gala sprieduma.
Dabaszinību skolotājam mācību darbs jāplāno tā, lai skolēni ar lielu interesi paplašināt savas zināšanas par vidi, kurā atrodas. Iegūtās zināšanas spētu saskatīt arī citos mācību priekšmetos, spētu salīdzināt un noteikt likumsakarības. Mācību darbā pēc iespējas vairāk jācenšas pielietot integrēto pieeju. Tādā veidā praktiski saistot vienā veselumā atsevišķos mācību priekšmetos apgūtās vai apgūstamās zināšanas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −44,17 €
Work pack Nr. 1321002
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register