Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:452403
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 67 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Skolēnu darba drošības un arodveselības iemaņu būtība    8
1.1.  Darba drošības un arodveselības jēdziens, mērķi, principi    8
1.2.  Darba drošības un arodveselības pamatnostādnes    10
1.3.  Skolēnu darba drošības un arodveselības iemaņu veidošanās īpatnības    34
1.4.  Skolēnu darba drošības un arodveselības iemaņu veidošanās efektivitātes kritēriji un rādītāji    37
2.  Skolas vadības darbība skolēnu darba drošības un arodveselības iemaņu veidošanās procesa vadībā    43
2.1.  Skolas vadības darbības saturs un formas    43
2.2.  Skolēnu darba drošības un arodveselības iemaņu veidošanas vadības pieredze mūsdienu skolā    52
2.3.  Skolēnu darba drošības un arodveselības iemaņu veidošanas vadības modelis skolā    80
  Secinājumi    88
  Izmantoto avotu saraksts    90
  Pielikumi    94
Extract

Mūsdienās, straujo zinātnes un tehnikas sasniegumu un augstas tehnoloģijas laikmetā, arvien biežāk, tiek runāts par darba drošību un arodveselību, palielinās prasības veselīgas un drošas darba vides nodrošināšanai.
Ik gadu pasaulē miljoniem darbinieku cieš nelaimes gadījumos darbā, kuros viņi gūst dažāda smaguma ievainojumus - vieglus, smagus (ar pilnīgu darbspēju zaudēšanu vai bez tās) un nāvējošus. Ikviens nelaimes gadījums izraisa fiziskas un psiholoģiskas ciešanas, darbspēju zaudēšanu, uztraukumu un ciešanas cietušā ģimenē, kā arī ekonomiskās izmaksas uzņēmumam un sabiedrībai kopumā. Nelaimes gadījumi darbā padara darbinieku vai nu uz laiku, vai pavisam nespējīgu veikt savu darbu, līdz ar to nodarot kaitējumu cilvēkam un sabiedrībai kopumā.
Manuprāt, būtiski samazināt nelaimes gadījumu skaitu var pēc iespējas agrāk uzsākot, darba darītāju izglītošanu darba drošības un arodveselības jautājumos. Ir skaidrs, ka skolēns, kas šodien iegūst izglītību, pēc dažiem gadiem kļūs par kādas iestādes vai organizācijas darbinieku, tāpēc jau skolā, skolēnam jāiemācas organizēt drošu darba vidi. Mācības ir skolēna veicamais darbs, tātad skola ir skolēna darba vide. [29, 370] Tāpēc iemācoties organizēt drošu darba vidi skolā un apgūstot arodveselības iemaņas tiks saglabātas uzsākot darba gaitas.
Latvijā līdz šim valstiskā mērogā nav veikta statistiskā uzskaite par savainojumu, traumu un citu ārējo iedarbības seku izplatību, kuru dēļ cilvēkam nācies sniegt medicīnisko palīdzību…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1142175
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register