Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,01 (14%)
Discounted price*:
18,47
Purchase
Add to Wish List
ID number:776537
Evaluation:
Published: 23.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Time period viewed: 2005.g. - 2006.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Personas ar funkcionāliem traucējumiem, invalīdi un viņu izglītošana    8
  Funkcionālu traucējumu un invaliditātes jēdzieni    8
  Speciālās vajadzības un ar tām saistītās aktualitātes    9
  Personu ar funkcionāliem traucējumiem un invalīdu izglītošana    11
2.nodaļa.  Dokumenti un normatīvie akti, kas reglamentē speciālās izglītības pamatnostādnes Latvijā    14
3.nodaļa.  Īss ASV, Kanādas un dažu Eiropas valstu pieredzes apraksts darbā ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības    16
  Speciālās izglītības būtība ASV    16
  Īpašā satusa kategorijas ASV    17
3.3.  Dažādu dienestu darbība, strādājot ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības    18
3.4.  Darbs ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības Kanādā    19
3.5.  Darbs ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības Lielbritānijā    19
3.6.  Darbs ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības Austrijā    19
4.nodaļa.  Sociālā pedagoga darbība, strādājot ar bērniem, kuriem ir speciālas vajadzības    20
  Sociālās pedagoģijas loma integrācijas procesā    20
  Ārstnieciskā pedagoģija    21
  Sociālā adaptācija    22
5.nodaļa.  Vispārīgie un praktiskie pētījumi    24
5.1.  Vispārīgas ziņas par skolēniem, kuri mācās mājas apmācībā un ar to saistītajām problēmām    24
5.2.  Pētījumi BJC „Daugmale”    27
5.2.1.  Bērnu anketēšanas un novērošanas rezultātu analīze    27
5.2.2.  Vecāku anketēšanas rezultātu analīze    30
5.2.3.  Pedagogu anketēšanas rezultātu analīze    31
5.2.4.  BJC „Daugmale” sociālā pedagoga darbības analīze    33
5.3.  Pārrunu ar Rīgas pilsētas Latgales priekšpilsētas vispārizglītojošo skolu pedagogiem rezultātu analīze    36
5.4.  Interviju ar RDIJSD Latgales priekšpilsētas nodaļas speciālistiem laikā iegūtā informācija    39
  Nobeigums    45
  Anotācija    48
  Annotation    49
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    50
1.pielikums.  Anketa bērniem    53
2.pielikums.  Anketa vecākiem    54
3.pielikums.  Anketa skolotājiem    55
4.pielikums.  BJC „Daugmale” piedāvātie pulciņi un nodarbības    57
5.pielikums.  Intervijām ar RDIJSD Latgales prikšpilsētas speciālistiem sagatavotie jautājumi    58
6.pielikums.  Bērna un ģimenes izpētes karte    59
Extract

Daudzi vecāki nepievērš bērniem tik nepieciešamo uzmanību, un viņi jūtas pamesti, nevienam nevajadzīgi. Visvairāk vecāku nevērību izjūt bērni, kuriem ir kādi funkcionāli traucējumi, jo šādiem bērniem nepieciešama īpaša uzmanība un rūpes. Viņi ir ļoti jūtīgi un iekļaušanās sociālajā vidē šiem bērniem sagādā problēmas, viņus bieži apsmej, izmēda, nepieņem draugu lokā, ar viņiem nevēlas būt kopā viņu vienaudži un citi bērni. Reizēm jāsastopas arī ar pedagogu negatīvu attieksmi un pat nicinājumu. “Ja mēs tiešām esam ieinteresēti, lai mūsu sabiedrība tuvotos tās demokrātiskajam ideālam, jācenšas izkļūt cauri klišejām un vārdu plūdiem, kas veido sabiedrības fasādi. Jāmēģina saskatīt, kā sabiedrība funkcionē faktiski.” (11., 80. lpp.)
Mūsu sabiedrības pamatā ir konkurence par labklājību šajā pasaulē - izglītību, darbu, mājokļiem un sociālo stāvokli. Tās ideja balstās uz to, ka citi uzvar, bet citi zaudē, faktiski tā ir cīņa par eksistenci un ir kļuvusi par sabiedrības struktūras daļu. Visgrūtāk no sociālā viedokļa veicas tiem, kuri uz piedalīšanos konkurencē reaģē negatīvi un, kuriem piemīt kāds funkcionāls traucējums – fizisks, garīgs vai sociāls. Mūsu sabiedrība ir radīta veselajiem, no kuriem pēc tās ieskatiem gūstams vislielākais labums, nevis tiem, kam nepieciešama palīdzība un īpaša aprūpe. Sabiedrība vispirms un galvenokārt iegulda līdzekļus tajos sabiedrības locekļos, no kuriem pēc tās ieskatiem sagaidāms labums. “Stiprākais un apkārtnei vislabāk piemērotais izdzīvo un reproducē sevi, kas rezultātā nosaka attīstību uz arvien augstākām sabiedrības formām.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −32,86 €
Work pack Nr. 1133449
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālpedagoģiskā darbība ar bērniem, kuri mācās mājas apmācībā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/776537

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register