Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Darbinieku motivācijas sistēmu salīdzinājums un pilnveides iespējas uzņēmumos SIA "X" un SIA "Y"

     Evaluated!

    Term Papers63 Business, Management

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:887624
 
Evaluation:
Published: 16.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6
1.  MOTIVĀCIJAS JĒDZIENA TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Motivācijas jēdziens personāla vadīšanā    8
1.2.  Motivācijas pamata teorijas    11
1.2.1.  Pirmatnējās motivācijas teorijas    12
1.2.2.  Motivācijas saturiskās teorijas    15
1.2.3.  Motivācijas procesuālās teorijas    16
1.2.4.  Uzņēmuma motivācijas sistēmas ieviešanas process    18
2.  DARBA STIMULĒŠANAS METODES    20
2.1.  Materiālā stimulēšana    20
2.1.  4. attēls Materiālās stimulēšanas struktūra (Дейнека, 2013)    20
2.1.1.  Maksājumu formas un sistēmas    20
2.1.2.  Valsts darba samaksas noteikumi    26
2.1.3.  Materiāli nemonetārā stimulēšana    27
2.2.  Nemateriālās darba stimulēšanas metodes    28
3.  UZŅĒMUMU SIA “X” UN SIA “Y” RAKSTUROJUMS    32
3.1.  Uzņēmumu īss raksturojums    32
3.2.  Uzņēmumu organizatoriskā struktūra    33
3.3.  Uzņēmumu SVID analīze    37
4.  Darbinieku motivācijas sistēmu analīze    41
4.1.  Uzņēmumu motivācijas sistēmu raksturojums un salīdzinājums    41
4.2.  Darbinieku viedokļu pētījums motivācijas jautājumos    44
4.3.  Motivācijas sistēmu novērtējums un pilnveidošanas iespējas uzņēmumos SIA “X” un SIA “Y”    52
  SECINĀJUMI    55
  IETEIKUMI UZŅĒMUMU “X” UN “Y” VADĪTĀJIEM MOTIVĀCIJAS SISTĒMU PILNVEIDOŠANĀ    57
Extract

SECINĀJUMI
Secinājumi
1. Darbinieku ieinteresētība efektīvam darbam uzņēmumā ir tieši atkarīga no piedāvātajiem bonusiem un prēmijām uzņēmumā.
2. Motivācijas teorijas pamatā ir individuāla cilvēciska vajadzība (fizioloģiska vai psiholoģiska), kuras apmierināšanu notiek ar uzvedības vai darbības palīdzību.
3. Cilvēka darba gaitās, vajadzības ir viņa biznesa aktivitātes avots, vajadzības mudina rīkoties, t.i. izraisa interesi par konkrētu mērķi. Vajadzības ir primārās un sekundārās.
4. Motivācija ir pamudinājums uz noteiktu darbību, kas balstīta uz cilvēkam svarīgu vajadzību apmierināšanu. Var izšķirt divu veidu motivāciju: ārēju un iekšējo.
5. Stimuls ir apzināta cilvēka motivācija veikt kādas darbības un sasniegt konkrētu mērķi, turklāt mērķa sasniegšana uzstājas kā darbības nozīme, kā arī stimuls nosaka, kā un ko cilvēks darīs, lai apmierinātu savas vajadzības.
6. Motivācijas teoriju attīstība sākās XX gadsimta sākuma. Pašlaik var izšķirt 3 galvenās motivācijas grupas: pirmatnējās, saturīgās un procesuālās.
7. Materiālā stimulēšana ietver visus maksājumus, kas tiek piemēroti organizācijā, un visa veida nemonetārā stimulēšana.
8. Nemateriālās stimulēšanas mērķis ir palielināt darbinieku interesi pildīt amata pienākumus, kas savukārt ietekmē darba ražīguma pieaugumu un organizācijas ienākumu pieaugumu.
9. Uzņēmums “X” ir šūšanas uzņēmums ar 50 gadu garu uzņēmuma pastāvēšanas vēsturi. Uzņēmumā strādā ap 130 darbiniekiem, no kuriem 61 ir šuvēja.
10. Uzņēmums “X” pārsvarā specializējas sieviešu virsdrēbju- mēteļu, trenču, virsjaku, lietusmēteļu, žakešu, svārku, kleitu, bikšu, bērnu virsjaku un uniformas viesnīcu apkalpojošajam personālam. Šobrīd COVID-19 pandēmijas laikā pārorientējis ražošanu masku šūšanai un medicīniskā apģērba šūšanai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,98 €
Work pack Nr. 1381620
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register