Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:759840
 
Evaluation:
Published: 08.12.2006.
Language: Latvian
Level: Academic
Literature: 27 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā   
  Anotācija krievu valodā    6
  Ievads    6
1.  Metodiskais darbs kā skolas mācību procesa daļa    8
2.  Tilžas vidusskolas metodiskā darba modelis    19
3.  Informatizācijas iespējas skolas metodiskā darba uzlabošanai    26
3.1.  Skolotāju darba rezultātu apkopošana    32
3.2.  Skolēnu izaugsmes dinamikas veidošana    34
3.3.  Mācību programmu un vielas tematisko plānu veidošana    36
  Nobeigums    38
  Literatūras saraksts    39
  Pielikums    41
Extract

Izglītība mūsdienās tiek uzskatīta par personisko un vispārcilvēcisko pamatvērtību. Bet, lai to sasniegtu, ir jāapzinās, ka mācīšanās ir bagātība.
Šobrīd izglītības uzdevums ir celt cilvēku labklājību, veicinot viņu mācīšanos. Katram skolotājam ir jābūt apzinātai vai neapzinātai pārliecībai, ka to vajag darīt un tas ir iespējams. Kurš gan spēs ilgi strādāt izglītības jomā, ja neticēs, ka viņa vai viņas darbība kaut kādā veidā uzlabo cilvēku dzīves apstākļus? [15; 11]
Darba aktualitāti nosaka tas, ka datora izmantošanai skolas metodiskajā darbā šobrīd ir ļoti būtiska nozīme. Latvijas izglītības sistēmā šodien ir aktuāls jautājums par jaunās paaudzes izglītības kvalitāti un tās pilnveidi. Arvien no jauna tiek uzdots jautājums – kāda izglītība skolēniem būs nepieciešama, lai viņi pēc iespējas labāk sagatavotos dzīvei sarežģītajā, strauji mainīgajā mūsdienu un rītdienas pasaulē. Atbildi uz šiem jautājumiem var sniegt skolas metodiskā darba pilnvērtīga organizācija, jo ar 2005.gadu stājas spēkā jaunie pamatizglītības mācību priekšmetu standarti, respektīvi, būs nepieciešams izveidot jaunas mācību priekšmetu programmas, mācību vielas tematiskos plānus. [23]
Kvalifikācijas darba tēma ir: „Dators skolas metodiskajā darbā”.
Pētījuma mērķis: teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt datora lietderīgu izmantošanu skolas metodiskajā darbā.

Pētījuma uzdevumi.
1.Izanalizēt pedagoģisko literatūru par metodisko darbu skolā;
2.Noskaidrot informatizācijas ietekmi uz skolas metodisko darbu;
3.Izstrādāt ieteikumus datora pilnvērtīgai izmantošanai metodiskā darba vadīšanai skolā.
Pētījuma bāze: Balvu rajona Tilžas vidusskola.

Pētījumu metodes:
Pedagoģiskās literatūras analīze;
Dokumentu analīze;
Intervija;
Pārrunas;
Pedagoģiskais novērojums.
Rezultāti:
Izveidota skolotāju darba rezultātu apkopošanas tabula;
Izveidota skolēnu dinamikas tabula;
Izveidots vielas tematiskā plāna šablons.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register