Mūsdienās primāra vairs nav pārdošana, bet gan attiecības, kas veicina pārdošanu, tāds varētu būt izskaidrojums daudzpakāpju mārketinga straujajai attīstībai, lai gan Latvijā šāda veida tirdzniecība pagaidām nav tik populāra cik ārvalstīs. Latvijā, tiešās pārdošanas konsultantus, sabiedrība, pagaidām vēl, uztver ar negatīvām emocijām, kaut gan šiem uzņēmumiem pēdējo gadu laikā Latvijā un Baltijas valstīs ir vērojami panākumi un izaugsme. Autore to skaidro ar šo uzņēmumu veiksmīgi realizēto menedžmentu un mārketinga kompleksu pielietojumu.
Daudzpakāpju mārketings ir efektīvs instruments esošo klientu noturēšanai un jaunu piesaistei, veidojot ar tiem jaunas komunikāciju iespējas uz savstarpējās „pazīšanās” un izdevīguma pamata. Un tas ir aktuāli ikvienam uzņēmumam, kas domā par peļņas palielināšanu un izaugsmes iespējām.
Darba gaitā autore pārliecinās par daudzpakāpju tirgvedības pozitīvajām īpašībām un tās vērtīgo ieguldījumu uzņēmuma peļņas palielināšanā un attīstības veicināšanā.
Darba nozīmīgumu nosaka tas, ka Latvijā šāda veida tirgvedība ir salīdzinoši jauna prakse atšķirībā no ārvalstīm, kur uzņēmumi izmantojot daudzpakāpju mārketingu ir guvuši lielus ienākumus. Tāpēc savā darbā autore balstoties uz teorētiskajiem un praktiskajiem pētījumiem pierāda daudzpakāpju mārketinga progresīvās iespējas Latvijas un arī ārvalstu tirgos, pētot specializētjā literatūrā pieejamo teoriju un atziņas, kā arī analizējot starptautiskā uzņēmuma SIA „Avon Cosmetics” mārketinga darbības pieredzi un iespējas.
Meklējot informāciju un materiālus, maģistra darba izstrādei, autore saskārās ar latviešu autoru darbu trūkumu par attiecīgo tēmu, tāpēc darbā tiek izmantoti arī ārvalstu autoru pētījumi un atziņas. Autore to skaidro ar šāda veida tirgvedības zemo popularitāti Latvijas tirgū, bet prognozē tiešās tirdzniecības staruju attīstību arī Latvijas un Baltijas tirgū.
Maģistra darba mērķis:
Izpētīt un analizēt starptautiskās kompānijas „Avon Cosmetics” daudzpakāpju tirgvedības pielietojumu, balstoties uz starptautiskā tirgus un daudzpakāpju tirgvedības teorijas un prakses pētījumiem.…