Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:718799
 
Evaluation:
Published: 11.01.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANOTATION    3
  IEVADS    5
1.  DIGITĀLĀ MĀRKETINGA NOZĪME ORGANIZĀCIJAS DARBĪBĀ    6
1.1.  Digitālā mārketinga vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Digitālā mārketinga kanāli    7
1.3.  Digitālā mārketinga rīki    12
1.4.  Digitālā mārketinga stratēģija    17
2.  ORGANIZĀCIJAS RAKSTUROJUMS    20
2.1.  Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums    20
2.2.  Uzņēmuma ārējās vides raksturojums    22
2.3.  SVID analīze    23
3.  DIGITĀLO KANĀLU UN RĪKU PILNVEIDES IESPĒJAS    27
3.1.  Aptaujas analīze    27
3.2.  Digitālo kanālu pilnveides iespējas    31
3.3.  Digitālo rīku pilnveides iespējas    33
3.4.  Siemens uzņēmuma digitālo rīku un kanālu analīze    37
  SECINĀJUMI    41
  PRIEKŠLIKUMI    42
  LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    43
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    47
  PIELIKUMI    50
Extract

Kvalifikācijas darba autors ir Alberta koledžas studiju programmas – “Mārketings un tā inovācijas” 3. kursa students Pēteris Aparnieks. Kvalifikācijas darbs “Digitālā mārketinga rīku pielietošana tehnoloģiju uzņēmumā” tiek balstīts uz darba autora kvalifikācijas praksi uzņēmumā Siemens Osakeyhtio Latvijas filiālē. Autors izvēlējās šo tēmu, jo tie ir viņa arī šī brīža darba pienākumi un arī tādēļ, ka digitālais mārketings un tā rīki mūsdienās ir ļoti populāri.
Tēma ir nozīmīga, jo mārketinga aktivitātes un digitālo rīku pielietojums ir ļoti populārs, līdz ar to nepieciešams izanalizēt uzņēmuma mārketinga vidi un lai izlabotu savu konkurētspēju.
Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt Siemens mārketinga digitālo vidi, sniegt dažādus priekšlikumus digitālo mārketinga rīku pilnveidei, kā arī sniegt priekšlikumus konkurētspējas paaugstināšanai.
Lai sasniegtu nepieciešamos mērķus, darba autors izvirza sekojošus uzdevumus - pētīt literatūras avotus par digitālo mārketingu un visiem izmantotajiem digitālā mārketinga rīkiem uzņēmumā, veikt SVID analīzi, izstrādāt patērētāju aptaujas anketu, veikt analīzi un rast secinājumus un priekšlikumus to pilnveidei.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register