Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911506
 
Evaluation:
Published: 26.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 41 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PRODUKTA VIRZĪŠANAS LOMA UZŅĒMUMĀ    6
1.1.  Mārketinga komunikācijas nozīme produkta virzīšanā    7
1.2.  Mārketinga komunikācijas metodes    10
1.3.  Spēļošanas pieeja mārketinga komunikācijā    14
2.  SPĒĻOŠANAS PIEEJAS RAKSTUROJUMS    17
2.1.  Spēļu elementus saturošas komunikācijas struktūra    21
2.2.  Spēļošanas elementu mijiedarbība    32
2.3.  Spēļošanas psiholoģiskā ietekme    34
3.  SPĒĻOŠANAS IETEKMES NOVĒRTĒJUMS    40
3.1.  Krāšana un virtuālie ieguvumi    42
3.2.  Punktu piešķiršana    48
3.3.  Patērētāju vēlmes spēļošanas elementu piedāvājumā    54
3.4.  Patērētāju spēlēšanas paradumi    57
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    61
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN ATSAUCES UZ AVOTIEM    66
  PIELIKUMI    70
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot spēļu elementu mārketingā izmantošanas pieejas un to pielietojumus Baltijas tirgū var secināt ka:
1. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ilgtermiņā, sacensība starp konkurentiem izmantojot klasiskas metodes kļūst mazāk efektīva. Uz informācijas apmaiņas mehānismiem iedarbojas dažādi traucējumi. Uzlabojot informācija apmaiņas procesu iespējams uzlabot komunikācijas efektivitāti.
2. Jo piesātinātāks kļūst tirgus, jo ierasto mārketinga komunikāciju metožu un pieeju izmaksas pieaug un efektivitāte samazinās. Izmantojot atšķirīgu pieeju un retāk izmantotus komunikāciju elementus ir iespējams daudz efektīvāk uzrunāt potenciālo pircēju.
3. Ir nepieciešams mainīties līdzi laikam un veidot tāda klientu informēšanas kampaņas, kuras uzrunā klientu viņam pazīstamos bet vēl plaši neizmantotos komunikāciju veidos izmantojot jaunus vispārpazīstamus simbolus un efektīvus stimulus par galveno mērķi izvirzot samazināt informācijas apmaiņas traucējumu un trokšņu ietekmi.
4. Datorspēles ir plaši izplatītas iedzīvotāju vidū. 86.6% spēlē datorspēles un patērētāju informācijas uztvere pielāgojas spēļu principiem. Ņemot vērā, ka spēles cilvēki spēlē brīvajā laikā, tad spēļošanas komunikāciju metodes var uzrunāt auditoriju efektīvāk.
5. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ilgtermiņā, sacensība starp konkurentiem izmantojot klasiskas metodes kļūst mazāk efektīva. Ir nepieciešams mainīties līdzi laikam un veidot tāda klientu informēšanas kampaņas, kuras uzrunā klientu viņam pazīstamos, bet vēl plaši neizmantotos komunikāciju veidos izmantojot jaunus vispārpazīstamus simbolus un efektīvus stimulus. Par galveno mērķi izvirzot samazināt informācijas apmaiņas traucējumu un trokšņu ietekmi uz informācijas apmaiņu.
6. Ir pieejami daudz un dažādi spēļošanas elementi kurus rūpīgi izvēloties un uzmanīgi pielietojot ir iespējams izveidot ļoti aizraujošu un līdz ar to efektīvu mārketinga komunikāciju, kuru potenciālais klients uztvers kā izklaidi nevis mēģinājumu kaut ko pārdot vai pamudināt uz kādu komerciālu rīcību.
7. Izklaide nenotiek pati par sevi. Mārketinga komunikāciju padarīt interesantu var tikai rūpīgi piestrādājot pie spēļošanas elementu izvēles, kombinācijas un realizācijas, lai klientiem būtu interesanti piedalīties izveidotajā akcijā ilgstošā laika periodā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register