Šodien digitālo tehnoloģiju ienākšana pirmsskolā ir progresējusi ļoti strauji: ne tikai skolotāji, bet arī bērni meklē sev nepieciešamo informāciju internetā. Skolotāji arvien vairāk savā darbā izmanto digitālos mācību līdzekļus, mākslīgo intekeltu, kā arī dažādus sakaru līdzekļus, kuri palīdz ne tikai veidot bet arī saglabāt dažādus mācību resursus. Viedierīču izmantošana nu jau ir arī kļuvusi par modernu iespēju attīstīt valodu arī pirmsskolā, kas arī atbilst izvirzītajiem uzdevumiem un prasībām no Skola2030 programmas, kur ir skaidri teikts, ka viens no uzdevumiem pirmsskolā ir sniegt kvalitatīvu un modernu izglītības programmas apguvi, izmantojot gan mūsdienīgus mācību līdzekļus, gan arī digitālās tehnoloģijas (Riekstiņa, 2021).
Mūsdienu bērni pirmsskolā ir aizrāvušies ar dažādu viedierīču izmantošanu netikai ar mērķi skatīties multfilmas vai spēlēt spēles, bet arī ir zinātniski pierādīts, ka digitālās tehnoloģijas veicina bērnu valodas attīstību (Bowman, Donovan, Burns, M.S. 2000).
…