Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Disciplīnas uz pozitīvas attieksmes veidošanās sporta stundās pusaudžiem

     

    Term Papers37 Pedagogy

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:130136
 
Evaluation:
Published: 01.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Disciplīnas teorētiskie aspekti    5
2.  Skolēnu mācību disciplīnas modelis un kritēriji    8
2.1.  Paņēmieni disciplīnas nodrošināšanai    9
2.2.  Pedagoga loma disciplīnas nodrošināšanai    10
3.  Attieksmes būtības raksturojums    12
3.1.  Skolēnu pozitīvas attieksmes veidošanās    13
3.2.  Mācību disciplīna - attieksmes izpausme    ...13
3.3.  Attieksmes un uzvedības paškontrole    14
3.4.  Attieksmes izpausmes pret sporta stundām    15
4.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    16
5.  Pedagoģiskās pamatnostādnes mūsdienīgai sporta stundai    20
6.  Pētnieciskās darbības raksturojums    25
  Secinājumi    34
  Avotu un literatūras saraksts    35
Extract

Secinājumi
1. Mācību disciplīnas problēmas norāda uz negatīvu attieksmi pret skolotāju un skolotāja darbības metodēm. Skolēni, kuriem ir nopietnas problēmas mācībās, neievērojot mācību disciplīnu, pauž attieksmi pret mācībām kopumā, neskatoties uz to vai skolotāja darbība ir mācību disciplīnu veicinoša vai nē.
2. Svarīgs faktors pozitīvas attieksmes veidošanā un intereses radīšanā un noturēšanā ir pusaudža vecumposmu īpatnību ievērošana pedagoga darbībā, ņemot vērā to tipiskās attīstības īpatnības, kas savukārt ļauj prognozēt audzēkņu turpmākās attīstības perspektīvas. Pretējā gadījumā, var tikt radīts traumatisms un problēmas fiziskajā sagatavotībā, līdz ar ko arī mazinās pozitīvā attieksme un interese par sportu vispār.
3. Mūsdienīga sporta stunda ir domāta skolēna veselības veicināšanai un fizisko spēju attīstīšanai. Tas ir cilvēka personības attīstību veselumā sekmējošs sporta izglītības process ar konkrētiem mērķiem, uzdevumiem, līdzekļiem un katrai personībai piemērotiem paņēmieniem. Mūsdienīgs sporta pedagoģiskais process ir radošs.
4. Pusaudžu vecumā svarīga loma sporta stundās ir disciplīnas ievērošanas sporta stundās 82% respondenti uzskata, ka ir jāievēro disciplīna, 80% respondenti uzskata, ka disciplīna ir jāievēro aiz cieņas pret skolotāju, savukārt 62% respondenti atzīst, ka sporta stundās netiek ievērota disciplīna tāpēc, ka skolotājiem nav vienādu prasību.
5. Mācību disciplīnas būtiskākie kritēriji, kuri būtu jāuzlabo pusaudžu vidū ir rēķināšanās ar citiem nodarbību laikā, jo 56% respondenti ir atzinuši, ka reti rēķinās ar saviem klases biedriem, tāpat arī 78% respondenti nespēj sarunāties nepaaugstinot balss toni, savukārt 76% respondenti runā nepārtraukti, arī tad, ja skolotājs nav neko jautājis.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,70 €
Work pack Nr. 1384616
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register