Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:467343
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Viesmīlības uzņēmumu raksturojums    7
1.1.  Vēsturiskais aspekts    7
1.2.  Šī brīža raksturojums    9
1.2.1.  Ēdināšanas uzņēmumu struktūra Cēsīs    9
1.2.2.  Cēsu ēdināšanas uzņēmumu salīdzinājums ar citām pilsētām    10
1.2.3.  Ēdināšanas uzņēmumu izvērtējums Cēsīs    12
1.3.  Cēsu pilsētas uzņēmējdarbības vides raksturojums ekonomiskā griezumā    13
2.  Ēdināšanas uzņēmējdarbības vidi ietekmējošie faktori    16
2.1.  Valsts un pašvaldību ietekme uz ēdināšanas uzņēmējdarbības vidi    16
2.2.  Darbaspēka mobilitāte    19
2.2.1.  Bezdarba ietekme    20
2.2.2.  Zemā atalgojuma ietekme    23
2.2.3.  Sociālo un ģimenes problēmu ietekme    24
2.2.4.  Darbaspēka mobilitātes ietekme uz ēdināšanas uzņēmumu darbību Cēsīs    24
2.3.  Tūristu plūsmas izmaiņas Cēsu pilsētā    25
2.3.1.  Tūrisma industrija    25
2.3.2.  Tūrisma attīstība Latvijā    26
2.3.3.  Tūrisma attīstība Cēsu pilsētā    29
2.4.  Likumdošanas ietekme uz uzņēmējdarbības attīstību Latvijā    32
3.  Praktiskā daļa    35
3.1.  Metodes un metodika    35
3.2.  Pētījuma rezultāti    35
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    44
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    46
  PIELIKUMS    49
Extract

Secinājumi.
1. Cēsīs ir pieejami nepieciešamie resursi, kas nodrošina veiksmīgu uzņēmējdarbības vidi, tādejādi ir visas iespējas veidot veiksmīgu uzņēmējdarbību un attīstīt to, līdz ar to veidojot pievilcīgu pilsētas tēlu un celt tās ekonomisko labklājību.
2. Iespējas dibināt un attīstīt jaunus uzņēmumus ir vienlīdzīgas visiem uzņēmējiem, taču šo procesu ietekmē vairāki faktori, kas būtiski kavē vai veicina uzņēmējdarbības attīstību dažādos reģionos
3. Visus uzņēmējdarbības vidi ietekmējošos faktorus var iedalīt divās grupās: ekonomiskie faktori (ģeogrāfiskais stāvoklis, dabas resursi, infrastruktūra, intelektuālais potenciāls) un sociālie faktori (valsts un pašvaldības ietekme, darbaspēka mobilitāte, tūrisma plūsma, likumdošanas ietekme).
4. Izanalizējot literatūru, pēc autora domām būtiskākie faktori, ka ietekmē uzņēmējdarbības vidi Cēsīs ir: darbaspēka mobilitāte, Latvijas Republikas likumdošanas ietekme un tūristu plūsmas izmaiņas.
5. Noskaidrojot uzņēmumu vadītāju viedokļus un izanalizējot anketas, par būtiskākajiem faktoriem, kas ietekmē uzņēmējdarbības vidi Cēsu pilsētā, tiek atzīti: darbaspēka mobilitāte, likumdošanas ietekme un iedzīvotāju zemais ienākumu līmenis.
6. Attīstot un pilnveidojot uzņēmējdarbības vidi veicinošos faktorus (dabas resursus, infrastruktūru, intelektuālo potenciālu, tūristu plūsmas pieaugumu), Cēsis tiktu izveidota par uzņēmējiem pievilcīgu pilsētu, kā rezultātā tiktu veicināta uzņēmējdarbības attīstība.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1391225
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register