Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:107516
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.09.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  анотация    5
  Ievads    6
1.  Pakalpojums, tā būtība    8
1. 1.  Pakalpojuma īpašības    7
1. 2.  Pakalpojuma klasifikācija    11
1. 3.  Preču un pakalpojumu salīdzinājums    14
1. 4.  Pakalpojuma kvalitātes izpratne    16
2.  Patērētāju vajadzības ietekmējošie faktori    22
2. 1.  Vajadzības, vēlmes un prasības    22
2. 2.  Novērtējums, apmierinātība un kvalitāte    23
2. 3.  Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori    24
3.  Patērētāju uzvedība pakalpojuma vidē    30
4.  Ventspils pilsētas sabiedrisko ēdināšanas iestāžu apraksts un esošās situācijas analīze    36
4. 1.  Ēdināšanas uzņēmumu iedalījums    36
4.2.  Esošās situācijas apraksts sabiedriskās ēdināšanas jomā Ventspils pilsētā    39
4. 3.  Pētījuma rezultāti    45
4. 4.  Sabiedriskās ēdināšanas tendences Eiropā    47
  Secinājumi un priekšlikumi    51
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    51
  Galvojums   
Extract

Palielinoties konkurencei, uzņēmumi parasti sāk vairāk pievērst uzmanību savu preču un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai. Taču ne vienmēr tas izdodas tik veiksmīgi, ka būtu gribēts. Pēdējos gados Ventspilī ir atvērtas vairākas sabiedriskās ēdināšanas iestādes, piemēram, kafejnīca - bistro „Landoras Zelta ķēķis”, kafejnīca – bārs „Kosmoss”, kafejnīca „Kupfernams” u.c. Bet tik un tā ir dzirdamas negatīvas atsauksmes par to, ka Ventspilī nav normālas vietas, kur aiziet ieturēt garšīgu maltīti, visur valda vienveidība un neapmierinoša apkalpošana.
Darba mērķis ir izpētīt klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā. Lai sasniegtu šo mērķi ir nepieciešams izvirzīt šādus uzdevumus:
definēt, kas ir pakalpojums un tā būtība;
noskaidrot faktorus, kuri ietekmē patērētāju vajadzības un rīcību;
izpētīt patērētāju uzvedību pakalpojuma vidē;
izanalizēt esošo situāciju sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu jomā Ventspils pilsētā;
veikt aptauju par klientu apmierinātību ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu piedāvājumu Ventspils pilsētā;
apkopot aptaujas rezultātus.
Par pētījuma teorētisko bāzi tiks izmantoti tādu slavenu mārketinga speciālistu sarakstītā literatūra kā Filips Kotlers, Kristofers Loveloks un Adrians Palmers, par pētījuma praktiskiem avotiem tiks izmantoti periodiskie izdevumi, Ventspils pilsētas portālā un autores veiktie aptaujas dati. Dati iegūti no 184 respondentiem (mērķauditorija – studenti, strādājošie un skolnieki), kuri atbildēja uz 26 jautājumiem.
Darba pirmajā nodaļā tiks apskatīts kas ir pakalpojums un tā būtība. Šī nodaļa ietver sevī pakalpojuma īpašības, klasifikāciju, kā arī tiks salīdzinātas preces ar pakalpojumiem, lai izprastu to atšķirības.
Otrajā nodaļā tiks apskatīti faktori, kuri ietekmē patērētāju vajadzības, kādas ir patērētāju prasības.
Trešajā nodaļa ir par patērētāju uzvedību pakalpojuma vidē, kā tiek pieņemts pakalpojuma pirkšanas lēmums.
Ceturtā nodaļa ir esošās situācijas sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu jomā Ventspils pilsētā apraksts, tajā tiek ietverts ēdināšanas uzņēmumu iedalījums, apkopoti pētījuma rezultāti un īsi apskatītās, kādas ir tendences Eiropā.
Darba noslēgumā ir aprakstīti secinājumi un sniegti priekšlikumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register