Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pakalpojumu jomā pielietojamie standarti. Sertificētie pakalpojumu uzņēmumi Latvijā

     

    Term Papers70 Business

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:233805
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Pakalpojumu kvalitātes raksturojums    7
1.1.  Kvalitātes jēdziena raksturojums    7
1.2.  Kvalitātes salīdzinošs raksturojums ražošanas un pakalpojumu jomā    8
1.2.1.  Kvalitāte ražošanas jomā    8
1.2.2.  Kvalitātes pakalpojumu jomā    9
1.3.  Kvalitātes salīdzinošs raksturojums dažādās pakalpojumu jomā    10
1.3.1.  Kvalitāte banku sfērā    10
1.3.2.  Kvalitāte augstākā izglītībā    13
1.3.3.  Kvalitāte medicīnas pakalpojumos    15
2.  Pielietojamie standarti pakalpojumu jomā    18
2.1.  Standarta jēdziens    18
2.2.  ISO 9001:2000(ISO 9001:1994) raksturojums    21
2.3.  ISO 14 000 un EMAS vides pārvaldības sistēmas raksturojums    28
3.  Vadības sistēmu metodes, pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana un uzlabošana    34
3.1.  TQM raksturojums    34
3.2.  Kaizen un Biznesa procesu pārstrukturizēšana(BPR)    35
3.3.  EFQM(biznesa izcilības modelis)    39
3.4.  SERVQUAL(starpību modelis)    43
3.5.  6–S( seši sigma) modelis    46
3.6.  QQC(kvalitātes kontroles grupas)    48
4.  Pētījums par sertificētiem uzņēmumiem pakalpojumu jomā Latvijā (2000.g. – 2005.g.)    51
4.1.  Sertificētie uzņēmumi Latvijā 2000.g. – 2006.g. aprīlis    51
4.2.  Sertificētie uzņēmumi Latvijā 2000.g. – 2005.g., kopsavilkums    64
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    72
Extract

Ņemot vērā arvien pieaugošo kvalitātes sniedzēju uzņēmumu pieaugumu Latvijā, par bakalaura darba mērķi autore izvirza sekojošo – noskaidrot kādus standartus un kvalitātes sistēmas var pielietot pakalpojumu sniegšanā, un cik Latvijā jau no sertificētiem uzņēmumiem ir pakalpojumu uzņēmumi.
Mērķa sasniegšanai tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:

1.veikt teorētisko materiālu analīzi pakalpojuma kvalitātes jomā;
2.izpētīt normatīvos dokumentus, kas regulē pakalpojuma jomu;
3.novērtēt standartus, kvalitātes modeļus sistēmas, ko var pielietot pakalpojumu sniegšanā un kvalitātes nodrošināšanā;
4.veikt statistisko datu apkopošanu par sertificētiem pakalpojuma uzņēmumiem Latvijā;
5.ar aptaujas palīdzību novērtēt cik daudz uzņēmumu ir sertificēti pakalpojuma jomā.

Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām – teorētiskās, apraksta un praktiskās. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1152489
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register