Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:507521
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.08.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    7
  IEVADS    8
1.  ELEKTROENERĢIJAS TIRGUS    10
1.1.  Elektroenerģijas nozares attīstība Latvijā    10
1.1.2.  Elektroenerģijas tirgus tiesiskais regulējums    12
1.1.3.  Elektroenerģijas tirgus mājsaimniecībām raksturojums    13
1.1.4.  Elektroenerģijas pārdevēju tirgū ieiešanas barjeras    16
1.1.5.  AS „Latvenergo” SVID analīze dalībai elektroenerģijas tirgū mājsaimniecībām    18
1.2.  Elektroenerģijas tirgus mājsaimniecībām Lietuvā un Igaunijā    21
1.3.  Iedzīvotāju viedoklis par elektroenerģijas produktu dažādiem aspektiem    24
1.3.1.  Pētījuma metodoloģija    24
1.3.2.  Pētījuma rezultātu interpretācija    25
1.3.3.  Elektroenerģijas produktu mājsaimniecībām izstrādes parametru noteikšana    37
1.4.  AS Latvenergo problēmu noteikšana, risināmās problēmas izvēle    38
2.  PROJEKTA TEHNISKI EKONOMISKAIS PAMATOJUMS    41
2.1.  Projekta mērķi un to operacionalizācija    41
2.2.  Projekta alternatīvu risinājumu noteikšana un to sākotnējā novērtēšana    44
2.3.  Projekta alternatīvu ekonomiskās efektivitātes novērtējums    46
2.3.1.  Alternatīvo risinājumu produktu apraksts    46
2.3.2.  Alternatīvo risinājumu darbu un termiņu noteikšana fāžu modelī    50
2.3.3.  Alternatīvo risinājumu izmaksu aprēķins    52
2.3.4.  Projekta alternatīvo risinājumu prognozējamie ieņēmumi    53
2.3.5.  Projekta alternatīvo risinājumu prognozējamie izdevumi    63
2.3.6.  Projekta alternatīvo risinājumu finansiālais izvērtējums    64
2.4.  Projekta alternatīvo risinājumu stratēģiskās nozīmes izvērtējums    65
2.5.  Projekta alternatīvo risinājumu risku analīze    66
2.6.  Projekta alternatīvo risinājumu salīdzinājums un labākās izvēles pamatojums    68
3.  PROJEKTA ROKASGRĀMATA    70
3.1.  Projekta starts    70
3.1.1.  Projekta uzdevuma analīze    70
3.1.2.  Projekta interesentu noteikšana    72
3.1.3.  Projekta risku noteikšana    74
3.1.4.  Projekta organizatoriskās struktūras uzbūve, funkciju diagramma un lomu apraksts    76
3.1.5.  Komunikācijas formas projektā    79
3.2.  Projekta plānošana    81
3.2.1.  Projekta struktūras plānošana    81
3.2.2.  Projekta gaitas, laika un termiņu plānošana    83
3.2.3.  Projekta resursu un finanšu plāns    83
3.3.  Projekta kontrolings    85
3.4.  Projekta noslēgums    86
  SECINĀJUMI    88
  PRIEKŠLIKUMI    90
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    91
  PIELIKUMI    94
Extract

SECINĀJUMI


1. Pilnībā atverot elektroenerģijas tirgu, Latvijā plānots ieviest tirgotāja centrisko modeli, kas nozīmē, ka mājsaimniecībām par elektroenerģijas pirkšanu un piegādi būs jāslēdz viens līgums ar tirgotāju.
2. Skandināvijas valstīs un Igaunijā veikts pētījums liecina par to, ka iedzīvotāji dod priekšroku tirgotāja centriskam modelim.
3. Uzņēmuma AS Latvenergo pamatproblēma ir tirgus daļas samazināšanās draudi. Šos draudus iespējams mazināt, atrisinot vienu no apakšproblēmām – konkurētspējīga elektroenerģijas produktu piedāvājuma mājsaimniecībām trūkums.
4. Respondentus atkarībā no elektrības patēriņa un ienākumu līmeņa var iedalīt trīs grupās, līdz ar to iezīmējot trīs elektroenerģijas produktu mērķauditorijas.
5. Pret tirgus atvēršanu kopumā respondenti noskaņoti pozitīvi, taču 27% respondentu trūkst informācijas par gaidāmajām izmaiņām.
6. Lielākā daļa respondentu plāno izvēlēties kādu produktu trīs mēnešu laikā no tirgus atvēršanas brīža.
7. Informācijas saņemšanai, līgumu slēgšanai un produktu mainīšanai respondentiem vispieņemamākā būtu elektronisko kanālu izmantošana.
8. Respondenti ir negatīvi noskaņoti pret līgumsodiem, un terminēts līgums pārsvarā pieņemams tikai respondentiem ar zemāko elektroenerģijas patēriņu.
9. Respondentiem svarīga elastīga cenu politika un atlaides par patērēto elektrības apjomu.
10. Vispieņemamākais norēķinu veids būtu pēc faktiskā patēriņa, taču respondenti nav izteikti negatīvi noskaņoti arī pret izlīdzināto maksājumu vai rēķina saņemšanu.
11. Lojalitātes programmas ietvaros vislabprātāk respondenti saņemtu atlaides par izlietoto elektroenerģiju, tāpat atsevišķiem klientiem varētu būt pievilcīgs pakalpojums – energoaudits.
12. Respondentiem ļoti svarīgas ir ģimeniskās vērtības un ilgtermiņa priekšrocības.
13. Projekta realizācijai izvēlēts alternatīvais risinājums, kas paredz piecu dažādu elektroenerģijas produktu izstrādi.
14. Projekta ilgums 5,2 mēneši, projekta budžets 42 035,58 EUR, projekta atmaksāšanās laiks – 3 gadi.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register