Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:770258
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  PRODUKTU SADALE    9
1.1.  Sadales kanālu jēdziens, funkcijas un veidi    9
1.2.  Sadales kanālu darbības organizēšana    13
2.  ELEKTRONISKAS KOMERCIJAS APRAKSTS    20
2.1.  Elektroniskas komercijas būtība    20
2.2.  E-komercijas nozīme uzņēmējdarbībā    21
2.3.  E-komercijas pazīmes    22
2.4.  E-komercijas attīstība    23
2.5.  E-komercijas veidu klasifikācija    24
2.6.  E-komercijas tirgus sadalījums pa sfērām atkarībā no ienākumu avotiem    29
2.7.  Norēķini    29
2.8.  Autortiesību regulējums e-komercijā    30
2.9.  E-KOMERCIJA BALTIJAS VALSTĪS    32
2.10.  Interneta lietotāji Baltijas valstīs    32
2.11.  Preču un pakalpojumu pasūtīšanas biežums Internetā, Baltijas valstis    52
2.12.  Pētījums par valstu e–gatavību    58
2.13.  Pētījums par Interneta trūkumu cēloņiem Baltijas valstis    60
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    63
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    66
  Pielikums Nr.1 Interneta lietošana Eiropā    68
  Pielikums Nr.2 Iedzīvotāju Interneta izmantošanas mērķi    70
  Pielikums Nr.3 E–gatavības reitings 2008. gadā    73
  Pielikums Nr.4 E–gatavības reitinga kategorijas balles 2008. gadā    74
Extract

Informācijas tehnoloģiju parādīšanās 20. gadsimta beigās veicināja elektroniskās komercijas parādīšanos. Mūsdienu pasaulē elektroniskā vide kļuva par neatņemamu tirdzniecības daļu un tas nodrošina efektīvu uzņēmējdarbības veikšanas kanālu un nodrošina marketinga aktivitātes. Jaunas tehnoloģijas kļūst par normu mūsdienīgajā dzīvē un uzņēmējdarbībā.
Elektroniskā komercija iekļauj sevī ne tikai tiešsaistes transakcijas. Elektroniskās komercijas definīcija aptver arī tādus darbības veidus, kā marketinga pētījumu ierīkošanu, partneru un iespēju noteikšana, sakaru atbalstīšana ar patērētājiem un piegādātājiem, dokumentu aprites organizēšana utt. Elektroniskā komercija, tas ir komplekss jēdziens un iekļauj sevī datu apmaiņu, kā vienu no sastāvdaļām.
Pasaules globālais tīkls Internets padarīja elektronisko komerciju pieejamāku jebkurā mērogā un jebkuras darbības sfēras uzņēmumiem. Jā agrāk, lai organizētu elektronisko datu apmaiņu bija nepieciešami milzīgi naudas ieguldījumi telekomunikācijas infrastruktūrā un tas bija pieejams tikai lieliem uzņēmumiem, tad tagad Interneta izmantošana atļauj uzsākt elektronisko komerciju, gan maziem, gan vidējiem uzņēmumiem, Interneta risinājumi palīdz jebkura lieluma uzņēmumiem meklēt klientus un piegādātājus no jebkuras pasaules vietas.
Elektroniskās komercijas izmantošana jebkuram uzņēmumam ļauj izveidot jaunu sadales kanālu un tas palīdz izplatīt preces vai pakalpojumus – „virtuālais sadales kanāls”, kurš gandrīz neprasa materiālu ieguldījumu. Ja uzņēmums nodarbojas ar programmatūras izveidošanu vai izplatīšanu, tad vispār visu procesu ir iespējams organizēt tiešsaistē, gan apmaksu, gan piegādi.
Internets pats par sevi nenopelna uzņēmējam, bet ja uzņēmums izmanto Internetu komerciāliem mērķiem, tad tam ir priekšrocības un papildus iespējas salīdzinot ar citiem uzņēmumiem, kuri neizmanto Internetu komerciālajiem nolūkiem.
Elektroniskai komercijai ir daudz priekšrocības, daži no tiem:
ievērojami samazinās informācijas saņemšanas laiks, it īpaši starptautiskajos darījumos;
tas ļauj ātri un viegli informēt partnerus un klientus par precēm vai pakalpojumiem;
var izveidot alternatīvus pārdošanas kanālus, piem. interneta veikals korporatīvajā mājas lapā;
ievērojami samazinās izmaksas, kuras ir saistītas ar informācijas apmaiņu, jo tiek izmantoti lētākie komunikācijas veidi;
Interneta tehnoloģiju izmantošana ļauj uzņēmumam būt atvērtākam pret klientam;
ievērojami tiek optimizēts dokumentu darbs, jo vairs nav jāievada katru reizi jaunus dokumentus.
Interneta pieejamība katram iedzīvotājam parādījās ne tik sen, un tūliņ kļuva ļoti populāra starp komerciālajiem partneriem, nerunājot par datoru un zinātniskām organizācijām, kuras izmantoja Internetu jau agrāk.
Ar katru gadu Interneta lietotāju skaits pieaug un lietotāju sastāvs kļūst aizvien daudzveidīgāks. Pēc aptuveniem aprēķiniem kopējo Interneta lietotāju skaits Pasaulē pārsniedz pusotru miljardu lietotāju.
Atšķirībā no tradicionālās pārdošanas, Internets ir radījis principiāli jaunu kanālu. Galvenā atšķirība ir tā, ka ir pieeja pircējiem no visas pasaules, kuri izmanto Internetu un praktiski neierobežotu preču sortimentu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register