Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,65 (17%)
Discounted price*:
17,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:675708
Author:
Evaluation:
Published: 13.06.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    2
  Saturs    2
  Anotācija    4
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Annotation    5
  Аннотация    6
  Аннотация    6
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    8
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    8
  Ievads    10
  Ievads    10
  Jaunā ekonomika    12
  Jaunā ekonomika    12
  Jēdziens    12
  E-komercijas nākotnes tendences    13
  Personalizācija    13
  Lietojumu servisa piegādātājs    14
  Informācijas sabiedrības perspektīvas    14
  Tīklutopija    15
  Kā uzsākt e-biznesu    16
  Kā uzsākt e-biznesu    16
  E-komercija vai tradicionālā uzņēmējdarbība    18
  E-komercija vai tradicionālā uzņēmējdarbība?    18
  E-komercijas situācija Latvijā    27
  E-komercijas situācija Latvijā    27
  Statistika un pētījumi    27
  Patērētājs    28
  Interneta veikalu analīze    30
  Vispārīgā likumdošana    32
  Elektroniskā veikala veidošana    34
  Elektroniskā veikala veidošana    34
  Biznesa modeļi    35
  Abstrakts piemērs – Interneta veikals, e-grāmatu tirdzniecība    37
  Vietnes koncepcija un saturs    38
  Distances līgums    41
  Norēķinu sistēma    43
  Klientu datu bāze    47
  Programmatūras izvēle    47
  Reklāma    52
  Nodokļi    52
  E-komercijas vietnes izstrādes projekts    52
  Abstrahētā Interneta veikala piemēra projekta plāns    53
  7.tabula    53
  Darbs    53
  Abstraktā piemēra izpildes projekta tīkla grafiks    56
  3.attēls    57
  Abstraktā piemēra izpildes projekta tīkla grafika aprēķini    58
  8.tabula    58
  Kritiskajā ceļā ietilpstošie darbi    60
1.  Tīkla projektētājs, kurš piedalās trijās operācijās, no kurām visas ir kritiskās    62
2.  Mārketinga viceprezidents, kurš pilda vienu kritisko operāciju un vairākas nekritiskās, kuras diemžēl nav iespējams sakārtot tā, lai darbus varētu izpildīt vienu aiz otra. Šo speciālistu nāksies pieaicināt ik pa laikam, kad nepieciešams    62
3.  Izpildes pārvaldnieks, kurš pilda trīs kritiskās operācijas un divas nekritiskās. Arī šajā gadījumā nav iespējams darba grafiku izkārtot vienmērīgas nodarbinātības plūdumā, lai gan situācija ir daudz labāka, nekā mārketinga viceprezidenta gadījumā    62
4.  Informācijas sistēmu pārvaldnieks veic vienu kritiskajā ceļā ietilpstošu operāciju un pārējās ir nekritiskas. Šajā gadījumā lieliski izdevies savietot darbalaiku tā, lai tas būtu nepārtraukts    62
5.  Mārketinga komunikāciju speciālists arī veic vienu kritisku operāciju un kopā ar pārējām tās ir izdevies sakārto vienmērīgā nodarbinātībā    62
6.  Visu pārējo darbinieku darba laikus izdevies saskaņot tā, ka tie visu savu veicamo operāciju darba laiku ir nepārtraukti vienmērīgi nodarbināti un neviena speciālista darba laiki nepārklājas (nav nepieciešams algot otru tādu pašu speciālistu)    62
7.  Neviens no darbiniekiem, izņemot mārketinga komunikāciju speciālistu, nav aizņemts darbos laikā, kad paredzēta e-komercijas vietnes pārbaude un palaišana, un jāpiedalās visai darba komandai    62
  E-komercijas attīstīšana uzņēmumā    63
  E-komercijas attīstīšana uzņēmumā    63
  Mobilās jeb bezvadu komercijas ieviešanas analīze    65
  Mobilās jeb bezvadu komercijas ieviešanas analīze    65
  Jēdziens    65
  Pielietojuma galvenais uzsvars fiksētu un mobilu ceļu gadījumā [14]    65
  Lietojums    65
  Bezvadu norēķini    66
  Maksājumu sistēmas    68
  Secinājumi un priekšlikumi    71
  Secinājumi un priekšlikumi    71
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    73
  Izmantotās literatūras avotu saraksts    73
  Galvojums    75
  Galvojums    75
  Pielikumi    76
  Pielikumi    76
Extract

Mūsdienās nav iespējams noliegt jauno informācijas tehnoloģiju attīstības tempus un pakāpi, kas ietekmē teju vai ikkatru mūsu dzīves sfēru. Viena no nozīmīgākajām ietekmēm vērojama tieši uzņēmējdarbības sfērā. Tas saistīts gan ar tradicionālās uzņēmējdarbības veicināšanu, ieviešot e-komercijas tehnoloģiskos risinājumus, gan ar jauna veida uzņēmējdarbību, kas lielākoties vai pilnīgi balstīta uz šiem risinājumiem.
Globālās konkurences ietekmē uzņēmēji izvēlas dažādus ceļus, kā izdzīvot un turklāt arī nopelnīt. Arī e-komercija pelna šādu uzmanību, kā viens no iespējamajiem ceļiem. Tādējādi nepieciešams pētīt e-komercijas perspektīvas kā arī tās attīstīšanas - bezvadu komercijas (m-komercija, mobilā komercija) – iespējas.
Pašreiz pasaules ekonomikā ir vērojamas revolucionāras izmaiņas, kuru apzīmēšanai lieto terminus – Informācijas sabiedrība, Jaunā (digitālā, Interneta) ekonomika.
Jaunā ekonomika, atšķirībā no tradicionālās, balstās, nevis uz materiālām vērtībām, bet uz informāciju un zināšanām, kā galveno uzņēmuma aktīvu. [1]
Darba mērķis ir, uz abstrakta piemēra pamata, izvērtēt visus ar e-komercijas (konkrēti – Interneta veikala) ieviešanu saistītos aspektus, izpētīt jaunās e-biznesa tendences m-komercijas piedāvātās iespējas un izstrādāt priekšlikumus, kā radīt pievilcīgu vidi e-komercijai un kas jāievēro veidojot e-veikalu.
Darbā uzstādītie uzdevumi:
izpētīt patreizējo e-komercijas situāciju Latvijā;
analizēt e-komercijas priekšrocības un trūkumus attiecībā pret tradicionālo uzņēmējdarbību;
noskaidrot patreizējo e-komercijas situāciju Latvijā;
izanalizēt ar e-komercijas uzņēmuma (Interneta veikala) izveidi saistītos aspektus;
izstrādāt abstraktu piemēru – e-veikalu;
izvērtēt mobilās komercijas sniegtās iespējas Interneta veikala attīstībā.
Analīzes pamatā izmantota speciālās un ekonomiskās literatūras analīze, kas apvienota ar Interneta avotu analīzi. Izmantota abstrahēšana praktiska piemēra izpētei.
Darbā izmantota ekonomiski matemātiskā metode - tīkla grafika sastādīšana un analīze.
Analīzē izmantota speciālā ekonomiskā literatūra, valsts statistikas dati, nepublicētie materiāli no lekciju materiāliem, periodiskie izdevumi, Latvijas Republikas un citu valstu normatīvie akti kā arī Internets.
Darbā analizēta, nevis e-komercijas ieviešanas aspekti vispār, bet konkrēti Interneta veikala izveides aspekti konkrēti Latvijā. Šajā darbā nav ietverta niansēta tehnoloģiskā Interneta veikala un mobilās komercijas ieviešanas analīze, kā arī nav izstrādāts konkrēts biznesa plāns.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −32,65 €
Work pack Nr. 1126207
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Elektroniskās komercijas ieviešanas un attīstīšanas (mobilās komercijas ieviešanas) analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/675708

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register